یحیی رحیمی

نسخه جدید God of War از سیزن پس برخوردار نخواهد بود

یحیی رحیمی 3 بهمن 1396 1 دیدگاه
712 بازدید

بر اساس گفته‌های کارگردان استدیو بازی‌سازی Santa Monica خبری از Season Pass در نسخه جدید God of War نیست. کری بارلوگ کارگردان بازی خدای جنگ، با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر خبر داده است که بازی دارای سیزن پس نخواهد بود:

Cory Barlogهیچ سیزن پسی برای بازی وجود ندارد؛ برای پی بردن به پیچ‌وخم داستان باید بازی را پیش ببرید تا ببینید که داستان به چه شکلی است. دیشب برای بار دوم بازی را به اتمام رساندم و هنوز فوق‌العاده بود. البته هنوز کاملاً راضی نیستم

البته عدم وجود Season Pass به این معنا نیست که این عنوان هیچ‌گونه بسته الحاقی نخواهد داشت و این خبر می‌تواند خیال گیمرهایی که از رواج سیزن پس‌ها در بازی‌های تک‌نفره نگران هستند را از این بابت راحت کند. اگر شاهد بسته الحاقی هم برای این بازی باشیم احتمالاً بیشتر شبیه به بسته الحاقی The Frozen Wilds خواهد بود که سال قبل برای عنوان Horizon Zero Dawn منتشرشده بود. البته این تنها حدس و گمان ما در این مورد است.

هفته گذشته نیز وب‌سایت گیم اسپات، از نسخه Collector’s Edition این بازی رونمایی کرد که جعبه بازی با آیتم‌های شگفت‌انگیزی همچون لیتوگرافی (چاپ سنگی)، Steel book، محتوای دیجیتالی و البته یک مجسمه 9 اینچی که باافتخار می‌توانید به همه نشان دهید تزئین شده است. درحالی‌که هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار این عنوان نشده است اما به احتمال زیاد بزرگ‌ترین عنوان اختصاصی کمپانی سونی امسال روانه بازار خواهد شد. ماه قبل لیستی روی فروشگاه پلی‌استیشن منتشر شد و بر اساس آن God of War احتمالاً در تاریخ 22 مارس امسال به بازار خواهد آمد که تصادفاً با تاریخ انتشار اولین نسخه بازی برابری می‌کند. معلوم نیست که آیا این تنها یک تصادف است یا خیر و باید منتظر خبرهای بعدی بمانیم. گفتنی است که عنوان God of War تنها برای پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه