دانلود بازی InnerSpace برای PC
دانلود بازی InnerSpace برای PC پارسی گیم

دانلود بازی InnerSpace برای PC

پارسی گیم 1 بهمن 1396 2 دیدگاه
8,011 بازدید

دانلود بازی InnerSpace برای کامپیوتر

تعداد بازی‌هایی که محیط‌هایشان به‌صورت تصادفی ایجاد می‌شوند به طرز عجیبی در حال افزایش است، پرچم‌دار این نوع بازی‌های را می‌توان بازی No Man’s Sky دانست بازی که در سال 2016 با سر صدای زیادی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول PS4 در دسترس قرار گرفت، اما نتوانست آن‌طور که باید موفق عمل کند و تبدیل به یک شکست بزرگ برای استدیوی هلو گیمز شد، بزرگ‌ترین مشکل No Mans Sky عمل نکردن سازندگان بازی به قول‌هایی که داده بودند بود، همین عامل باعث شد که این بازی توسط کاربران طرد شود، یکی از بازی‌هایی که به‌تازگی برای پلتفرم PC در دسترس قرارگرفته و ازلحاظ محیطی نیز شباهت زیادی به بازی No Mans Sky دارد، بازی InnerSpace است، این بازی با درس عبرت گرفتن از No Man’s Sky سعی در ارائه‌ی یک دنیای بزرگ و جذاب دارد که با عملکرد خوب استدیوی سازنده توانسته این ویژگی‌ها را به‌خوبی به بازیکن ارائه دهد.

داستان InnerSpace در سیاره‌ای روایت می‌شود که ساکنان آن به‌جای نگاه کردن به ستارگان از بالا، باید از پایین به آن‌ها نگاه کنند، شما به‌عنوان یکی از ساکنان این سیاره باید به دنبال یک سیاره‌ی عادی برای مردم خود بگردید. InnerSpace ازلحاظ وسعت همانند دیگر بازی‌های این ژانر بسیار عظیم است و شما هیچ‌گاه موفق نخواهید شد تمام محیط بازی را جستجو کنید، برخلاف دیگر بازی‌ها این وسعت باعث خسته‌کننده شدن بازی نمی‌شود و محیط و گیم پلی بازی آن‌قدر جذاب و چالش‌برانگیز طراحی‌شده‌اند که شمارا هیچ‌گاه خسته نمی‌کنند.

InnerSpace ازلحاظ گرافیک هنری در سطح بسیار بالایی قرار دارد، تنوع بالای محیط‌های بازی و چشم‌نواز بودن نورپردازی‌ها همگی از ویژگی‌های مثبت گرافیک هنری بازی هستند. گرافیک فنی بازی نیز در سطح خوبی قرار دارد و عیبی به آن وارد نیست.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های جهان بازی و ماجراجویی هستید، InnerSpace بازی است که می‌تواند با محیط بزرگ و جذابش شمارا تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Windows 10
Processor: AMD A8-7600 (3.1 Ghz) OR Intel Core i3 4170 (3.7 Ghz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 650 / AMD GPU Radeon HD 6850 / Intel Iris Pro 5200
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: 1 GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی نصیری

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی رو سیستم من میاره intel core i5_7200 up to 3.1 GHz رم 6 کارت گرافیک nvidia 940 mx هستش و دیگری اینتل اچ دی گرافیک 620 هستش vram هم 2.1 هستش به کامپیوتر من می خوره یا نه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی نصیری

      پشتیبانی

      سلام
      بله