Fable
پارسی گیم

شایعه: Fable جدید توسط Playground Games در حال ساخت است

پارسی گیم 28 دی 1396 بدون دیدگاه
679 بازدید

فوریه‌ی گذشته شرکت بازی‌سازی Playground Games سازنده‌ی عنوان Forza، برنامه‌های خود مبنی بر “تست یک بازی در ژانر متفاوتی” ارائه کرد و در همین ماه مشخص شد که سبک بازی RPG و جهان باز (Open world) است. این شرکت یک بخش مجزای 200 نفره برای ساخت این بازی Open World در نظر گرفته است. در حال حاضر با توجه به گزارش‌ها و اخباری که منتشرشده، به نظر می‌رسد بازی نامبرده نسخه‌ی جدیدی از سری Fable است.

هرچند هیچ‌کدام از حدس و گمان‌ها توسط مایکروسافت تائید نشده ولی وب‌سایت Eurogamer تائید کرده که مایکروسافت ساخت نسخه‌ی جدید این بازی را به Playground Games واگذار کرده است؛ و اگر تمام این‌ها درست باشد بعد از دو سال، از بسته شدن استدیو Lionhead می‌توان به نشانه‌های ظهور یک دنیای اسرارآمیز دیگر آن‌هم توسط یکی از بهترین شرکت‌های بازی‌سازی مایکروسافت امید داشت.

سال 2016 استدیو Lionhead تعطیل شد و Fable Legends که مدت طولانی در این استدیو در حال ساخته بود هم منحل گردید. بعد از این‌ها حقوق بازی به‌صورت کامل به دست مایکروسافت افتاد و تا به امروز هیچ خبر رسمی‌ای از این عنوان منتشر نشد.

سیمون کارتر (Simon Carter) یکی از خالقان Fable در مورد نسخه‌ی جدید آن با وب‌سایت Eurogamer صحبت‌هایی کرده و اذعان داشت که نسبت به این جریان احساس متفاوتی دارد. او طی این مصاحبه گفت:

این برای صنعت بازی‌سازی بریتانیا خیلی عالی است که Fable همچنان زنده است و من هم از این موضوع خوشحالم؛ اما از سویی خیلی عجیب است که تیم بازی‌سازی Fable که در ساخت این سری تبحر زیادی دارد منحل شود و سپس دوباره این عنوان در جایی دیگر ساخته شود. Fable عنوانی عجیب‌وغریب است که ساخت آن برای یک استدیوی جدید بسیار دشوار خواهد بود؛ اما تیم مورد نظر برای ساخت نسخه‌ی جدید بسیار با استعداد هستند که من مطمئنم آن‌ها این کار را خارق‌العاده انجام می‌دهند.

با توجه به تمام حرف‌ها و حدیث‌ها Playground Games در حال حاضر به بازی Fable مرتبط شده و باید منتظر ایستاد تا خبرهای هیجان‌انگیزتری از آن‌ها و یا مایکروسافت بشنویم.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.