Assassin's Creed Origins
پارسی گیم

با اطلاعات جدید از بسته های الحاقی Assassin’s Creed: Origins همراه باشید

پارسی گیم 27 دی 1396 2 دیدگاه
1,596 بازدید

یوبی‌سافت به تازگی اطلاعات جدیدی از اولین DLC نسخه‌ی آخر سری Assassin’s Creed یعنی Origins منتشر کرده است. این بسته‌ی الحاقی که قرار شده با اسم The Hidden Ones منتشر شود شامل چندین ساعت بخش داستانی همراه با مراحل، اتفاقات و آیتم‌های جدید است. همچنین شرکت یوبی‌سافت تاریخ انتشار این بسته‌ی الحاقی را 23 ژانویه‌ی 2018 برای پلتفرم‌های PC، Xbox one و PS4 اعلام کرده است.

The Hidden Ones یک بخش داستانی جدید به بازی اضافه می‌کند که بیشتر در مورد رشد گروه برداری است. اتفاقات بازی چهار سال بعد از وقایع نسخه‌ی اصلی شکل می‌گیرد که در آن پلیر با یک گروه اشغالگر رومی به مقابله می‌پردازد.

این بسته‌ی الحاقی همچنین لول کلی بازی را تا 45 افزایش می‌دهد و دو سلاح legendary جدید، لباس و سلاح‌های عادی دیگری را به بازی اضافه می‌کند. The Hidden Ones به قیمت 10 دلار به فروش خواهد رسید.

شرکت یوبی‌سافت در کنار این‌ها، اطلاعات جدیدی از بسته‌ی الحاقی دوم Assassin’s Creed: Origins به اسم Curse of Pharaohs منتشر کرده است. برخلاف The Hidden Ones، این بسته‌ی الحاقی داستان جدیدی را در مصر دنبال می‌کند که ارتباطی با داستان اصلی بازی Origins ندارد. محوریت این بسته‌ی الحاقی در مورد طلسمی ست که مرده‌ها را زنده می‌کند و بیشتر بازی هم‌روی فرعون‌های معروف و حیوانات وحشی مصر تمرکز کرده است.

این بسته‌ی الحاقی هم شامل آیتم، لباس و سلاح‌های جدید است و سطح بازی تا لول 55 افزایش می‌دهد. The Curse of Pharaohs تاریخ 6 مارس منتشر می‌شود و 20 دلار به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که اگر شما Season Pass داشته باشید نیازی نیست هزینه‌ی برای این دو بسته‌ی الحاقی پرداخت کنید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    جعفر

    مهمان

    سلام این بسته کی کرک میشه خیلی وقته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جعفر

      نویسنده

      سلام
      مشخص نیست.