دانلود بازی Tooth and Tail برای PC
دانلود بازی Tooth and Tail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tooth and Tail برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1399 بدون دیدگاه
17,942 بازدید

دانلود بازی Tooth and Tail برای کامپیوتر

Tooth and Tail بازی جدید استدیوی Pocketwatch Games است که به‌تازگی برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرارگرفته، این بازی که قبل از انتشار، کاربران توقع زیادی از آن نداشتند موفق شد باگیم پلی جذاب و روایت داستانی حماسی‌اش نه‌تنها نظر کاربران بلکه نظر منتقدان را هم به خود جلب کند. ژانر بازی Tooth and Tail استراتژیک زمان واقعی است، این به این معناست که شما برای انجام حرکات خود در بازی نیازی نیست که منتظر حرکت حریف باشید و می‌توانید به‌صورت آزادانه نیروهای خود را در بازی تکان دهید.

تاکنون بازی‌های بسیار از دنیای حیوانات ساخته‌شده که برخی از این بازی‌های نیز توانسته‌اند به موفقیت دست پیدا کنند، Tooth and Tail جدیدترین هنرنمایی صنعت گیم در به تصویر کشیدن دنیای حیوانات است، شما در بازی کنترل موش‌های را در اختیار خواهید داشت و باید بتوانید با تدابیر خود بر حریفانتان غلبه کنید. در کل 4 شخصیت قابل بازی که رهبران موش‌های دیگر نیز هستند در بازی حضور دارند که شما می‌توانید بنا به سلیقه‌تان یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید و به مبارزه با دیگران بپردازید، هر یک از این موش‌ها ویژگی منحصربه‌فرد خود برای غلبه بر حریفانشان رادارند. بازی علاوه بر بخش تک نفرِ دارای یک بخش آنلاین بسیار جذاب و اعتیادآور نیز هست که شما می‌توانید در آن با 3 نفر دیگر از دوستانتان به جدال بپردازید. از دیگر نکات بارز گیم پلی بازی می‌توان به هوش مصنوعی فوق‌العاده‌ی بازی و همچنین تنوع بالای نقشه‌ها و المان‌های داخل بازی اشاره کرد.

Tooth and Tail یک بازی استراتژیک است و از آن نمی‌توان توقع گرافیک خیره‌کننده‌ای داشت، گرافیک هنری بازی همان‌طور که حدس زده می‌شد بسیار عالی کارشده، اما گرافیک فنی بازی آن‌طور که باید نمی‌تواند شمارا مجذوب خود کند.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژیک هستید. Tooth and Tail بازی است که باگیم پلی مفرح و اعتیادآورش این توانایی را دارد که شمارا تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2 GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 3000
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.