Cover Fire: shooting games
پارسی گیم

دانلود بازی Cover Fire: Shooting Games برای اندروید

پارسی گیم 27 فروردین 1402 بدون دیدگاه
8,546 بازدید

دانلود بازی Cover Fire: Shooting Games برای اندروید

بازی‌های شوتر به واسطه منتشر شدن برای تلفن‌های هوشمند، در ده سال اخیر دچار تغییرات و رشدی عجیب شده‌اند. امروزه می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های تیراندازی را بر روی گوشی‌های خود اجرا کرده و نیازی به یک کنسول عظیم نیست. بازی Cover Fire نیز بدون شک یکی از بهترین و خوش ساخت ترین شوترهای موجود در بازار بازی‌های موبایلی است.

یک نبرد جیبی

بازی Cover Fire به دست کمپانی بزرگ و توانای Viva Games Studios ساخته شده و از زمان انتشار تا به امروز، بیش از 100 میلیون بار دانلود و تجربه شده است. هدف شما در این بازی رهبری کردن نبردی هیجان‌انگیز و تبدیل شدن به بهترین تیرانداز و اسنایپر در دنیا است. در این مسیر، اسلحه‌های قدرتمند و ابزار جنگی بسیاری قرار گرفته که شما را همراهی می‌کنند.

کلی ویژگی جذاب

با اینکه بازی Cover Fire یک شوتر خوش ساخت و محبوب است، ولی متأسفانه از حالت‌های مولتی پلیر پشتیبانی نکرده و به صورت آفلاین تجربه می‌شود. با این حال کلی حالت تک نفره سرگرم کننده در بازی قرار گرفته که تضمین می‌کند که برای ساعت‌های زیادی درگیر مأموریت‌های جذاب و بی نظیر بازی شوید. همچنین نباید کنترل بهینه و خوش ساخت آن را فراموش کرد.

زیبا، بزرگ و حماسی

در زمینه گرافیکی، بازی Cover Fire یکی از بهترین تجربه‌های ممکن بازی شوتر بر روی موبایل را برایتان رسم می‌کند. توجه زیاد به جزئیات و جلوه‌های ویژه چشم نواز، این بازی را تبدیل به یک پرچمدار برای بازی‌های موبایلی کرده است. در نهایت باید گفت که کمتر عنوانی را می‌توانید پیدا کنید که تا این حد به اندازه Cover Fire شوتینگ و اکشن را بر روی موبایل ترسیم کنند.

ویژگی‌های بازی Cover Fire

  1. بیش از 60 مأموریت منحصر به فرد
  2. سلاح‌های شگفت‌انگیز و متنوع
  3. تجهیزات نظامی مختلف مانند نارنجک
  4. تنوع لوکیشن‌های مختلف برای نبرد
  5. امکان ارتقای شخصیت اصلی بازی
  6. گرافیک زیبا، جذاب و خیره کننده

بازی Cover Fire عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. این بازی شامل گیم پلی اعتیادآور و کلی قابلیت مختلف مانند تنوع مراحل و اسلحه است. با اینکه بازی به صورت آفلاین اجرا می‌شود و حالت مولتی پلیر ندارد، ولی تضمین می‌کنیم که برای ساعت‌ها درگیر اتفاقات جذاب و فراموش نشدنی آن شوید. پس تجربه Cover Fire را از دست ندهید.

بازی Cover Fire هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lost Light و Call of Duty Mobile را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cover Fire برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Cover Fire: Shooting Games
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامگی
  • سازنده: Genera Games
  • سیستم عامل: اندروید
  • سبک: اکشن
  • نسخه : v1.27.02
  • رده سنی: 18+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 320 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل نصبی و دیتا را دانلود نمایید. فایل apk را نصب و دیتا را از حالت فشرده خارج نموده و سپس پوشه ی com.generagames.resistance را در مسیر  Android/Obb کپی نمایید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.