Prince of Persia
پارسی گیم

تلاش خالق Prince of Persia برای زنده کردن این فرانچایز

پارسی گیم 21 دی 1396 1 دیدگاه
2,944 بازدید

Prince of Persia هرچند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دوره‌ی خودش بود اما بعد از انتشار آخرین نسخه کم‌کم به فراموشی افتاد. بعد از سال 2010 که شماره‌ی پنجم این بازی به همراه فیلمی از این سری منتشر شد دیگر خبری از این بازی از سمت سازندگان و ناشر آن نبود. خوشبختانه به تازگی خالق این سری Jordan Mechner صحبت هایی از زنده کردن دوباره‌ی این فرانچایز زده است که می توانیم امیدوار به بازگشت آن باشیم.
این هفته Chrissy Teigen طی توییتی در مورد لذت بردنش از این سری و عاقبت آن سؤال کرد که Mechner در جواب آن توضیح داد که در تلاش‌اند تا این سری را دوباره به عرصه بازی های رایانه ای برگردانند.

Jordan MechnerChrissy، من می دانم افراد دیگری هم همین احساس را دارند و ما دوست داریم بهترین اتفاق را برای این کار انجام بدهیم!

Jordan Mechner (@jmechner)
January 10, 2018

شرکت یوبی‌سافت مدت‌هاست که با سری Assassin’s Creed توانسته هم به فروش خوب و هم طرفداران زیاد دست پیدا کند. بعد از زمان طولانی که Prince Of Persia به خواب رفته و با توجه به گیم پلی مشابه دو بازی، هنوز مشخص نیست که یکی دیگر از بازی‌های این فرانچایز منتشر شود. با این حال باید صبر کرد و دید صحبت‌های خالق این سری به کجا می‌رسد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    یکی از بهترین سری بازی های تاریخ. امید وارم این بار خوب بسازنش. اخرین نسخه اش کلی باگ داشت. همینطور پارسی باشه و توش از ریشه های عربی استفاده نکنن. انقد هم توش نگن ایران کویره:(

    پاسخ دهید