State of Decay 2
پارسی گیم

عنوان State of Decay 2 در آستانه ی عرضه شدن توانست رتبه ی ESRB را کسب کند

پارسی گیم 19 دی 1396 بدون دیدگاه
735 بازدید

State of Decay 2 که یک عنوان زامبی محور است مدتیست که معرفی شده و خبرهایی از عرضه ی آن در آینده ای نه چندان دور به گوش میرسد، در همین راستا این عنوان در جایگاه رتبه بندی توانست رتبه ی ESRB را کسب کند.

مدیر استدیو Undead که وظیفه ی ساخت این بازی را عهده دار است اعلام داشته که احتمالاً بازی در بهار پیش رو عرضه میشود یعنی کمتر از چند ماه دیگر! امّا با اینحال در ویدیو ها و سایت های معتبر تاریخ مشخص و دقیقی برای این عنوان درج نشده است.

این عنوان که ادامه ای بر شماره ی قبلی خود میباشد یک بازی با محوریت زامبی و زامبی کشی و نجات است، طوری که بازیکنان باید در نقشه ی بازی جستجو کرده، منابع مانند غذا و دارو و … جمع آوری کنند، برای خود پناهگاه ساخته و آنرا تقویت کرده و در نهایت از کشتن زامبی ها هرطور که مایلند لذت ببرند.

با توجه به رتبه بندی بازی در درجه ی ESRB میتوان انتظار داشت که برای راه اندازی کشت و کشتاری جانانه با اره برقی در State of Decay 2 وسایل و اسلحه هایی همچون چوب بیسبال! انواع و اقسام تله! نارنجک و مولوتوو، انواع اسلحه های سرد و گرم و همینطور اسلحه و وسایلی که قابل کرفت کردن یعنی به طور دلخواه آن‌ها را به هرشکلی ساخت، وجود دارد. با توجه به موفقیت نسخه پیشین این بازی میتوان انتظار داشت که این شماره هم عنوانی موفق از آب در بیاید. State of Decay 2 در آینده ای نه چندان دور انحصاراً برای ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.