PlayerUnknown's Battlegrounds
پارسی گیم

پچ و آپدیت جدیدی برای عنوان P.U.B.G بر روی ایکس باکس وان عرضه شد

پارسی گیم 19 دی 1396 بدون دیدگاه
743 بازدید

به حق میتوان یکی از عناوین موفقی که در سال گذشته ی میلادی عرضه شد را عنوان P.U.B.G دانست بازی ای که در ابتدا به صورت دسترسی اولیه عرضه شد و توانست به سرعت پیشرفت کرده و در نهایت مدتی پیش نسخه ی نهایی خود را روانه ی بازار کند.

با اینکه بعد از عرضه ی نسخه 1.0 بازی همه چیز خوب به نظر میرسد ولی کمپانی سازنده همچنان سعی در بهبود بازی دارد چرا که در نسخه ی ایکس باکس وان و همینطور PC بازی گزارشاتی از باگ ها و گلیچ های مختلف به گوش میرسد، در همین راستا آپدیتی عرضه شده تا شاید مرهمی بر روی دردهای این بازی باشد!

در این بروزرسانی که فعلاً فقط برای ایکس باکس وان عرضه شده کنترل Aim کردن با اسلحه بهبود یافته، Damage شدن با وسیله ی نقلیه تغییراتی کرده و افزایش داشته! حالت FPP بر روی سرورهای NA و EU در دسترس قرار گرفته و به زودی بر روی تمامی سرورهای بازی قابل بازی کردن خواهد بود. مشکلات نورپردازی و سایه زنی تا حد زیادی بهبود یافته است.

همچنین فیزیک بازی دستخوش تغییراتی شده و طبیعی تر جلوه میکند، FPS سرور و کلاینت نیز کمی با ثبات تر شده چیزی که به شدت بازیکنان را اذیت میکرد به خصوص در مناطق شلوغ! همچنین Crash کردن های بی دلیل بازی تا حد بسیار زیادی مرتفع گردیده و هوش مصنوعی بازیکنان در زمانی که میخواهند از یک منبع، منابع را بردارند بهبود یافته است.

منبع : Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.