Horizon Zero Dawn The Frozen Wilds
محمدرضا

بسته‌ی الحاقی The Frozen Wilds به برخی از کاربران منتخب هدیه داده شد

محمدرضا 6 دی 1396 بدون دیدگاه
2,359 بازدید

طرفداران سونی و PS4 با عنوان Horizon Zero Dawn آشنا هستند، بازی‌ای که در همان ابتدای کار با داستان، گیم پلی و گرافیک خیره‌کننده توانست نظر مثبت منتقدین و کاربران را جلب کرده و فروش خوبی را رقم بزند. طوری که بسیاری از کاربران پلی استیشن این عنوان را بهترین بازی سونی در سال گذشته می‌دانند. ماه گذشته بسته ی الحاقی The Frozen Wilds برای این بازی منتشر شد که به خط داستانی بازی می‌افزود و تجربه‌ی متفاوتی را باحال و هوای برفی و زمستانی به بازیکنان هدیه داد؛ اما چند روز پیش خبری عجیب از هدیه دادن این DLC به‌صورت رایگان به کاربران منتخب سونی به گوش رسید.

به گفته‌ی یکی از کاربران شبکه PSN با نام کاربری dragonball_lee108 او این بازی را به صورت دیجیتالی خریداری نکرده بود و دیسک بازی را از دوستش قرض گرفته و بازی را به اتمام رسانده و تمام تروفی های Platinum را به دست آورده بود سپس متوجه شد که سونی بسته‌ی الحاقی مذکور را به صورت رایگان و همیشگی در اختیار این کاربر قرار داده است.

همان‌طور که میدانید تروفی های شبکه PSN و بازی‌های آن به 3 دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:

  • 100 تروفی نقره برابر با 100 پوینت
  • 25 تروفی طلا برابر با 250 پوینت
  • 10 تروفی پلاتینیوم برابر با 1000 پوینت
  • (هر 1000 پوینت معادل 10 دلار آمریکا اعتبار در PSN است که می‌توان از آن برای خرید در فروشگاه سونی استفاده کرد)

اکنون اینکه آیا همه بازیکنان با به دست آوردن تروفی های Platinum می‌توانند این DLC را به صورت رایگان به دست آورند مشخص نیست و حتی خود سونی هم درباره این موضوع صحبتی نکرده است. پس اگر به دنبال داشتن این DLC هستید اما پول کافی برای خرید آن را ندارید هرچه زودتر تا تعطیلات زمستانه و کریسمس به اتمام نرسیده دست‌به‌کار شده و با تمامی قوا به Horizon Zero Dawn و تروفی های آن حمله کنید، شاید نفر بعدی که بسته‌ی الحاقی را رایگان به دست میاورد شما باشید.

منبع : Gamepur

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.