God of War
محمدرضا

تصاویر هنری جدیدی از بازی God of War منتشر شد

محمدرضا 26 آذر 1396 بدون دیدگاه
3,148 بازدید

امروز شرکت Sony Interactive Entertainment در ژاپن و آسیا طی یک خبر رسمی جزئیاتی از بازی مورد انتظار و محبوب God of War را منتشر کرد.

درحالی‌که بیشتر این عکس‌ها مربوط به رونمائی بازی در کنفرانس E3 و نمایشگاه بازی توکیو شرکت سونی هستند، اما بخش قابل توجهی از آن‌ها جدید می‌باشند که در میان آن‌ها دو منظره‌ی زیبای برفی پوشیده در انبوهی از صخره و درختان به چشم می‌خورد. همچنین 4 عکس رندر شده از کاراکتر کریتوس و پسرش در حالت‌های متفاوت نیز رونمائی شد.

 

آخرین نمایش از گیم پلی این بازی در نمایشگاه هفته ی بازی در پاریس منتشر شد و در این پیش نمایش که غول بزرگ سنگی، غول آتشین و دشمنی به نام REVENANT را نشان می‌داد ما با DRAGUR نیز کمی آشنا شدیم. طبق شایعاتی تائید نشده این بازی بین 25 تا 35 ساعت خط داستانی و گیم پلی خواهد داشت.

این بازی در تاریخی نامشخص در سال 2018 به طور انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد که البته مدتی پیش تاریخ احتمالی انتشار این بازی در فروشگاه اینترنتی سونی در آمریکای شمالی 22 مارس درج شده و به نوعی لو رفت که تاکنون این موضوع توسط کارگردان Cory Barlog و هیچ یک از عوامل ساخت این بازی تائید یا تکذیب نشده است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.