The Last of Us Part II
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از بازی The Last of Us: Part II در دسترس قرار گرفت

سعید ستایش 23 آذر 1396 بدون دیدگاه
2,594 بازدید

چند روز پیش بازی The Last of Us: Part II موفق شد در مراسم The Game Awards 2017 جایزه مورد انتظارترین بازی سال را به خود اختصاص دهد، این بازی برای نخستین بار در مراسم PSX 2016 معرفی شد و با یک تریلر فوق‌العاده توانست کاربران و طرفداران سونی را بسیار مشتاق کند، دومین تریلر بازی در هفته‌ی گیم پاریس به نمایش گذاشته شد، تریلر دوم بازی مشخص کرد که شخصیت‌های بازی در نسخه‌ی دوم نسبت به نسخه‌ی اول بسیار گسترده‌تر شده‌اند. با توجه به اینکه سونی هم‌اکنون در حال برگزاری مراسم PSX 2017 هست و کارگردان بازی The Last of Us: Part II نیز در این مراسم حضور دارد، به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از بازی در دسترس قرارگرفته است.

طبق گفته‌های سازندگان روند ساخت بیش از 60 درصد بازی به پایان رسیده و به‌احتمال‌زیاد در مراسم E3 سال آینده شاهد اولین گیم پلی بازی خواهیم بود. شخصیت‌های و کاراکترهای بازی نیز نسبت به آن چیزی که کاربران در تریلرها دیده‌اند بسیار بیشتر خواهند بود و استدیوی ناتی داگ به‌تازگی چند بازیگر جدید را برای بازی در نقش این کاراکترها استخدام کرده است.

همانند دیگر استدیوهای سونی، استدیوی ناتی داگ نیز برای خلق کاراکترها و محیط بازی از بازیگرها و مکان‌های واقعی استفاده کرده است، چند ماه پیش نیز چند عکس از بازی در دسترس قرارگرفته بود که مشخصی می‌کردند داستان بازی در شهر سیاتل روایت می‌شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.