کنسول Xbox One X بهتازگی عرضهشده است، مایکروسافت که مانور بسیار زیادی قبل از عرضهی این کنسول بر روی قدرت بالای آن و قابلیت اجرای بازیها با رزولوشن 4K داده بود، بهتازگی اعلام کرده که این کنسول علاوه بر اجرای بازیها بر روی رزولوشن 4K قادر است عمق بافتها و نرخ فریم بازی را نیز بهبود ببخشد و به تجربهی بازیکنان کمک بزرگی کند؛ اما تستهایی که کاربران بر روی بازیهای مختلف انجام دادهاند خلاف صحبتهای مایکروسافت را نشان میدهد. یکی از بازیهایی که بهتازگی در دسترس قرارگرفته Assassin’s Creed Origins است. این بازی بر روی تمامی کنسولها با نرخ فریم 30 اجرا میشود.
حتی کنسولهای میان نسلی Xbox One X و PS4 Pro نیز قادر به اجرای این بازی بر روی نرخ فریم 60 نیستند، رزولوشن این بازی بر روی کنسول Xbox One X بسیار نزدیک به 4K واقعی است اما رزولوشن بازی بر روی PS4 Pro حداکثر تا 2K افزایش پیدا میکند. بازی ازلحاظ بصری و کیفیت بافتها بر روی هر دو نسخه برابر است و تفاوتی میان آنها دیده نمیشود. این آزمایشها در حالی بهدستآمده که نسخهی کامپیوترهای شخصی بازی علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 4K با نرخ فریم 60 در سایه زنیها و عمق تکسچرها و بافتها نیز بسیار بهتر از نسخههای کنسولی عمل کرده است.
منبع: GameSpot
دیدگاه کاربران
تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه