Star Wars Battlefront II
سعید ستایش

نمرات بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشر شد

سعید ستایش 24 آبان 1396 بدون دیدگاه
913 بازدید

بازی Star Wars: Battlefront 2 به‌تازگی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته است، این بازی که ادامه‌ای بر نسخه‌ی اول که در سال 2014 منتشرشده بود محسوب می‌شود تاکنون نتوانسته آن‌طور که باید نظر منتقدان را به خود جلب کند و بخش داستانی که در این نسخه به آن اضافه‌شده است به‌هیچ‌وجه ازنظر منتقدان قابل‌قبول و سرگرم‌کننده ارزیابی نشده. به‌هرحال تمرکز بازی Star Wars: Battlefront 2 بر روی بخش چند نفرِ و آنلاین است و نمی‌توان از این بازی انتظار روایت داستانی حماسی و فوق‌العاده‌ای داشت، با نقدهای این بازی همراه پارسی گیم باشید.

GameSpot: 6 / 10

بااینکه مشکلات نسخه‌ی قبلی همچنان در بازی وجود دارد و بخش داستانی بازی نیز چشم‌گیر نیست، اما Star Wars: Battlefront 2 همچنان می‌تواند آن حس هیجان‌انگیزی و شور شمارا تحریک کند، نبردهای عظیم و فوق‌العاده همچنان در بازی وجود دارند.

IGN: 7 / 10

Star Wars: Battlefront 2 آن چیزی که شما انتظار داشتید نیست، این بازی داستانی فوق‌العاده و نفس‌گیر را از مجموعه‌ی جنگ ستارگان روایت نمی‌کند، اما بخش آنلاین و چندنفری آن همچنان مانند نسخه‌ی اول فوق‌العاده و نفس‌گیر طراحی‌شده است.

GamesRadar: 4 / 5

Digital Trends: 7 / 10

Shacknews: 6 / 10

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.