Assassin's Creed Origins
سعید ستایش

با نمرات بازی Assassin’s Creed Origins همراه باشید

سعید ستایش 5 آبان 1396 بدون دیدگاه
1,439 بازدید

بازی Assassin’s Creed Origins به‌تازگی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته است، نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed که پس از وقفه‌ای دوساله به میادین بازگشته نتوانسته آن‌طور که باید منتقدان را ازخودراضی کند و تقریباً اکثر سایت‌های بزرگ دنیا به بازی Assassin’s Creed Origins نمره‌ی متوسط و رو به بالایی را داده‌اند، قبل از انتشار Assassin’s Creed Origins یوبی‌سافت مانور زیادی بر روی قابلیت‌ها و مکانیسم‌های جدید گیم پلی بازی داده بود اما به نظر می‌رسد این مکانیسم‌ها طوری طراحی‌شده‌اند که مخاطب نمی‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند. جمع نمرات بازی Assassin’s Creed Origins تاکنون 80 بوده و بیشتر نقدهای منفی نیز به بخش گیم پلی بازی وارد است. در زیر می‌توانید برخی از این نقدها را مطالعه کنید.

GameSpot – 7/10

بازی Assassin’s Creed Origins همانند نسخه‌های قبلی خود از یک روایت داستانی فوق‌العاده جذاب و گیرا بهره می‌برد، اما وجود باگ‌های عجیب و ضعف در مبارزات بازی و مکانیسم‌های گیم پلی لذت داستان بازی را از بین می‌برد.

IGN – 9.0

Assassin’s Creed Origins یک بازی فوق‌العاده در ژانر نقش‌آفرینی است که با مأموریت‌های متنوع و محیط بزرگ و پویای خود می‌تواند شمارا تا مدت‌ها سرگرم خود کند، تنها عیب بازی سیستم امتیازدهی آن است، به‌جز آن Assassin’s Creed Origins در تمامی بخش‌های یک بازی نقش‌آفرینی فوق‌العاده کارکرده.

Polygon – 8.5
Game Informer – 8.5
GamesRadar+ – 5/5
USGamer – 4/5

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.