نوید قادری

دبیر هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران مشخص شد

نوید قادری 26 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,360 بازدید

«محمد حاجی میرزایی» طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان دبیر هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هفتمین دوره این جشنواره همانند سال گذشته در پایان سال برگزار می‌شود تا بازی‌سازان بتوانند از جریان رسانه‌ای و حمایتی جشنواره برای فروش محصولات‌شان در تعطیلات سال نو بهره‌برداری کنند.

محمد حاجی میرزایی دبیر این دوره از جشنواره، عضو هیئت مدیره و معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و سابقه‌ای طولانی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای دارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رویکرد حمایت از بازی‌های ایرانی جدی‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود. مدت زمانی برگزاری جشنواره بیش از یک ماه است و علاوه بر بازی‌سازان، گیمرها نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کرده و جایزه بگیرند. در واقع هدف از برگزاری جشنواره امسال تنها به برگزاری یک مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به بازی‌سازان ختم نمی‌شود.

همچنین همزمان با جشنواره، برنامه مفصل حمایت و فروش بازی‌های موبایلی و پی‌سی ایرانی اجرایی می‌شود تا به توسعه بازار و فروش بیش‌تر این بازی‌ها منجر شود.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.