Backward Compatibility
سعید ستایش

مایکروسافت: قابلیت Backwards Compatibility نادیده گرفته نمی شود

سعید ستایش 22 مهر 1396 بدون دیدگاه
482 بازدید

Backwards Compatibility یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ی کنسول Xbox One است که توانایی اجرای بازی‌های Xbox 360 را به این کنسول اضافه می‌کند، این قابلیت تاکنون توانایی اجرای بیش از 400 عنوان را دریافت کرده و علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه‌ی بازی موردعلاقه‌ی خود بپردازند. یکی از بحث‌ها و شایعاتی که کاربران مایکروسافت نسبت به این قابلیت مطرح می‌کنند، عدم استفاده از آن است، کاربران مایکروسافت اذعان دارند که هیچ‌کدام از کاربران این کنسول از این قابلیت استفاده نمی‌کند و مسئولان مایکروسافت به‌جای سرمایه‌گذاری بر روی این قابلیت بدون استفاده باید به کار به روی بازی‌های انحصاری بپردازند.

به‌تازگی مدیرعامل ایکس باکس آقای فیل اسپنسر که هم‌اکنون در هفته گیم برزیل به سر می‌برد مصاحبه‌ای در رابطه باقابلیت Backwards Compatibility انجام داده و به نکات جالبی اشاره‌کرده است. فیل اسپنسر در حرف‌های خود آورده که:

Phil Spencerادعای اینکه هیچ‌کس از Backwards Compatibility استفاده نمی‌کند، اشتباه است، ما می‌دانیم که این ویژگی یک قابلیت فراگیر نیست و همه‌ی گیمرها به سراغ آن نمی‌روند، اما هستند کسانی که از این ویژگی استفاده می‌کنند و از تجربه‌ی بازی موردعلاقه‌ی خود لذت می‌برند، این ویژگی تاکنون بیش از 508 میلیون ساعت توسط بازیکنان استفاده‌شده است.

مایکروسافت چندی پیش نیز اعلام کرده بود که به‌زودی قابلیت اجرای بازی‌های کنسول Xbox Original که در سال 2002 منتشرشده بود نیز به کنسول Xbox One اضافه خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.