Call of Duty WWII
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

سعید ستایش 10 مهر 1396 2 دیدگاه
1,087 بازدید

مدت‌زمان زیادی تا انتشار نسخه‌ی جدید سری بازی محبوب Call of Duty باقی نمانده است، نسخه‌ای که قرار است این مجموعه را به دوران طلایی‌اش در جنگ جهانی دوم بازگرداند و با روایت داستانی بسیار تاریک و زیبا از جنگ جهانی دوم کاربران را جلوی کنسول میخکوب کند.

طبق گفته‌ی سازندگان بازی روند ساخت Call of Duty: WWII از سه سال پیش آغازشده و آن‌ها برای خلق این بازی از سندهای تاریخی زیادی بهره گرفته‌اند تا بازی به‌واقع گرایانه ترین نحو ممکن نسبت به جنگ جهانی دوم بازسازی شود. داستان Call of Duty: WWII در مورد یک جوخه از سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم است که در نبردهای مهم این جنگ حضور دارند و شما در طول بازی لحظات درام و تاریک زیادی را با آن‌ها سهیم خواهید شد، پس از معرفی و انتشار اطلاعاتی از بخش داستانی بازی بسیاری از کاربران به سیاسی بودن Call of Duty: WWII اشاره داشتند ، زیرا در حال حاضر در آمریکا موجی از حمایت از نازیسم به راه افتاده و طبق گفته‌ی منتقدان این بازی قرار است که در فروکش کردن این موج کمک کند.

به‌تازگی نیز سازندگان بازی به این شایعه واکنش نشان داده و گفته‌اند که همان‌طور که می‌دانید روند ساخت Call of Duty: WWII از سال‌ها پیش آغازشده و تنها هدف ما در این بازی نشان دادن جلوه‌های زشت و سیاه جنگ است، امیدواریم که نسل‌های جدید و جوان از Call of Duty: WWII درس‌های زیادی بگیرند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ahmad

    مهمان

    bazi ro shoma key montasher mikonid? man montazeresham ziad

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ahmad

      مدیر سایت

      سلام احمد عزیز
      لطفا کامنت فارسی ارسال کنید. بازی به محض انتشار داخل سایت قرار خواهد گرفت.