Ashes Cricket
سعید ستایش

بازی Ashes Cricket نوامبر امسال منتشر می شود

سعید ستایش 30 شهریور 1396 بدون دیدگاه
479 بازدید

کریکت یکی از ورزش‌هایی است که شاید در دنیا دارای محبوبیت نباشد اما در برخی از کشورها مانند انگلستان و استرالیا به‌صورت جدی به آن پرداخته می‌شود و طرفداران مخصوص خود را دارد تاکنون از این ورزش شبیه‌سازهای زیادی به بازار عرضه نشده و به‌جز یک نسخه بر روی کامپیوترهای شخصی و چند نسخه‌ی مستقل موبایل ما شاهد یک بازی سطح بالا از این ورزش در صنعت گیم نبوده‌ایم، حال امسال استدیوی Big Ant قصد دارد یک شبیه‌ساز از این ورزش سرگرم‌کننده به بازار عرضه کند.

این استدیو در معرفی بازی خود آورده که: Ashes Cricket زیباترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازی ورزشی است. بازی Ashes Cricket دارای گیم پلی عظیم و گسترده‌ای هست، تمامی تیم‌های لیگ استرالیا و انگلستان چه در بخش زنان و چه در بخش مردان لایسنس شده‌اند و در بازی حضور دارند، از دیگر نکات شگفت‌انگیز بازی می‌توان به وجود ورزشگاه‌های متنوع اشاره کرد که همه‌ی آن‌ها با نهایت جزئیات در بازی حضور دارند. از دیگر ویژگی‌های گیم پلی می‌توان به حالت‌های مختلف بازی اشاره کرد، در بازی یک بخش وجود دارد که شما می‌توانید در آن با ساخت بازیکن خود او را به یک اسطوره‌ی ورزش کریکت تبدیل کنید.

نخستین نسخه از بازی Ashes Cricket در سال 2013 توسط یک استدیوی دیگر منتشر شد که در توصیف آن می‌توان گفت یک فاجعه‌ی به تمام‌عیار، حال لایسنس این بازی توسط استدیوی Big Ant خریداری‌شده و ما باید منتظر یک شبیه‌ساز بی‌نظیر از این ورزش باشیم، بازی Ashes Cricket در ماه نوامبر امسال منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.