Monster Hunter World
سعید ستایش

تاریخ عرضه ی بازی Monster Hunter World مشخص شد

سعید ستایش 29 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,188 بازدید

بازی Monster Hunter: World در مراسم E3 2017 توسط Capcom در کنفرانس سونی معرفی شد، Monster Hunter: World یک باز جهان باز است که شما باید در آن به شکار هیولاها و موجودات عجیب درون بازی بپردازید، تریلرهایی که تاکنون از بازی Monster Hunter: World منتشرشده‌اند نوید یک بازی جهان باز سرگرم‌کننده باگیم پلی عظیم و اعتیادآور را می‌دهند.

بااینکه این بازی در کنفرانس سونی معرفی‌شده اما Monster Hunter: World بازی انحصاری کنسول PS4 نیست و برای همه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت، پس از عرضه‌ی Resident Evil 7: Biohazard و همکاری سونی و Capcom رابطه‌ی این دو کمپانی بسیار نزدیک‌تر از قبل شده است و شرکت Capcom برای انتشار بازی‌هایش از سونی کمک می‌گیرد. به‌تازگی نیز سونی در کنفرانس خود در مراسم Tokyo Game Show تاریخ انتشار بازی Monster Hunter: World را اعلام کرد.

این بازی در تاریخ 26 ژوئن 2018 برای کنسول‌های Xbox One و PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت و چندی بعد نیز برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی معمولی این بازی دارای قیمت 60 دلاری است اما نسخه‌ی مخصوص بازی بانام collector’s edition قیمتی 150 دلاری دارد، نسخه‌ی collector’s edition دارای یک مجسمه از شخصیت اصلی، نسخه‌ی دیجیتال بازی و موسیقی متن‌های بازی است، همچنین سونی در کنفرانس خود اشاره کرد که یک نسخه‌ی ویژه از این بازی برای کنسول PS4 Pro نیز منتشر می‌شود.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.