God of War
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از بازی God of War منتشر شد

سعید ستایش 28 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,362 بازدید

در E3 سال 2016 بود که سونی به‌طور رسمی از نسخه‌ی جدید بازی God of War رونمایی کرد، بااینکه نزدیک به دو سال از معرفی این بازی می‌گذرد سونی به‌خوبی توانسته باسیاست‌های خود مانع از انتشار اطلاعات اضافی و داستان بازی شود، در مورد داستان نسخه‌ی جدید بازی God of War ما تنها می‌دانیم که در این نسخه کریتوس به همراه پسرش به ماجراجویی خواهد رفت و شما در بازی کنترل کریتوس و در برخی مراحل کنترل پسرش آتیروس را در دست دارید.

تاکنون چند عکس هنری، اسکرین شات و چند تریلر از گیم پلی باز نیز منتشرشده که نوید یک بازی با گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی فوق‌العاده را همانند دیگر نسخه‌ی های بازی God of War می‌دهند. به‌تازگی نیز بلاگ رسمی پلی‌استیشن با یکی از مدیران استدیوی سانتا مونیکا مصاحبه‌ی انجام داده و اطلاعات بیشتری از بازی در این مصاحبه منتشرشده است. آقای Cory Barlog در مصاحبه‌ی خود در مورد سیستم ارتقا در بازی صحبت کرده، او آورده که شما می‌توانید در بازی وسایل و سطح قدرت‌های خود را افزایش دهید، این ارتقاها تنها مخصوص شخصیت کریتوس نخواهند بود و شما قادر هستید ویژگی‌های آتیروس را هم افزایش دهید.

بر اساس تریلرهایی که از بازی منتشرشده سلاح کریتوس در بازی یک تبر است و دیگر از آن شمشیرهای دوست‌داشتنی او خبری نیست، آقای Cory Barlog در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود آورده که مانند نسخه‌ی پیش در بازی سلاح‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید. بازی God of War 4 در سال 2018 به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: GameZone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.