نوید قادری

وزیر ارتباطات کاپ قهرمانی را به قهرمان رشته PES ایران اهدا کرد

نوید قادری 23 شهریور 1396 بدون دیدگاه
2,065 بازدید

قهرمان ایران در رشته PES 2017 در سال 1396 امروز چهارشنبه همزمان با روز دهم لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مشخص شد.

به گزارش پارسی گیم به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، فینال مسابقات PES سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای امروز 22 شهریورماه با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد برگزار شد.

مسابقه پایانی میان رضا نوربخت و حسن پاجانی برگزار شد و هر دو بازیکن تیم رئال مادرید را انتخاب کرده بودند. این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. اما در وقت اضافه، این نوبخت بود که بهتر کار کرد و با زدن گل پیروزی‌بخش، قهرمان ایران در رشته PES شد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مراسم اهدای کاپ قهرمانی این مسابقه گفت: در کنار حمایت از بازی‌سازان، بنیاد خود را برای توجه به بازیکنان و حمایت از آن‌ها مسوول می‌داند.

حسن کریمی قدوسی با بیان این که بازی‌های مناسب را در جامعه ترویج می‌کنیم گفت:

اگر یک بازیکن ایرانی در مسابقات خارجی مقام آورد، در واقع پرچم جمهوری اسلامی ایران است که در آن مسابقات بالا رفته و در واقع افتخاری برای کشور کسب شده است. اکنون مسابقات بازی‌های رایانه‌ای، یک جریان مهم در دنیا محسوب می‌شود و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم گفت:

بازی‌های رایانه‌ای اوقات فراغت جوانان را پر کرده و انرژی آن‌ها را تخلیه می‌کند. این حوزه مورد توجه تمام جوانان دنیا است و ما نیز وظیفه داریم به این حوزه مهم توجه کنیم. باید تلاش کنیم بازی ایرانی در اشل بین‌المللی تولید کنیم تا بقیه مردم دنیا به بازی با آن بپردازند. هر چند که انجام بازی‌های خارجی نیز مشکلی ندارد. به بازی‌های آنلاین و سرویس‌های مورد تقاضای مردم توجه داریم و شبکه بر اساس این خواست طراحی و توسعه می‌یابد. در استاندارد بین‌المللی بازی‌های آنلاین پینگ برای اتصال به سرور بازی باید زیر 100 میلی ثانیه باشد در حالی که گاها در کشور ما این تاخیر به 400 میلی ثانیه می‌رسد. تلاش خواهیم کرد تا سرعت دسترسی را به زیر 100 میلی ثانیه و نزدیک به استاندارد جهانی کنیم تا بازیکنان ایرانی بتوانند راحت‌تر در مسابقات آنلاین شرکت کنند.

در این مراسم کاپ قهرمانی از سوی آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رضا نوبخت اهدا شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.