PlayerUnknown's Battlegrounds
سعید ستایش

سازنده ی Playerunknown’s Battlegrounds قصد افزایش قیمت بازی را ندارد

سعید ستایش 17 شهریور 1396 1 دیدگاه
721 بازدید

بازی Playerunknown’s Battlegrounds در سال 2017 منتشر شد، این عنوان یک بازی مستقل در ژانر شوتر سوم شخص است که پس از انتشار با استقبال بی‌نظیر کاربران روبه‌رو شد و طی مدت‌زمان کمی توانست به پر بازیکن ترین بازی Steam تبدیل شود و بازی بسیار محبوب Dota 2 را پشت سر بگذارد.

Playerunknown’s Battlegrounds تاکنون توانسته بیش از 10 میلیون نسخه بازی بفروشد این آمار برای یک بازی مستقل فوق‌العاده است، این آمار در حالی به‌دست‌آمده که Playerunknown’s Battlegrounds تنها برای کامپیوترهای شخصی منتشرشده است. این بازی قرار است طی ماه‌های آینده برای کنسول Xbox One نیز منتشر شود. با توجه به موفقیت این بازی همگان توقع دارند که قیمت بازی Playerunknown’s Battlegrounds طی ماه‌های آینده افزایش یابد، این بازی هم‌اکنون بر روی Steam قیمت 30 دلاری دارد. همچنین چندی پیش اعلام شد که بازی Playerunknown’s Battlegrounds بیش از 800 هزار کاربر فعال دارد.

سازنده‌ی Playerunknown’s Battlegrounds طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی انجام داده اعلام کرده که آن‌ها قصد افزایش قیمت بازی را ندارند و تنها هدفشان فروش 100 میلیون نسخه‌ای بازی است، این سخنان در حالی گفته‌شده که بازی Ark: Existence Evolved که یک بازی مستقل نیز هست به‌تازگی نیز عرضه‌شده قیمت خود را از 30 به 60 دلار افزایش داده است. با توجه به آمار و ارقام رؤیایی و فوق‌العاده‌ی بازی Playerunknown’s Battlegrounds انتظار می‌رود فروش این بازی در ماه آینده و پس از انتشار نسخه‌ی کنسول‌ها چند برابر شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.