Playstation Network
سعید ستایش

اختلال در شبکه ی PSN باعث قطعی این شبکه برای مدتی شد

سعید ستایش 17 شهریور 1396 بدون دیدگاه
825 بازدید

Destiny 2 که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال نیز محسوب می‌شود که دارای بخش چند نفرِ و آنلاین بسیار گسترده‌ای است، این بازی که به‌تازگی در دسترس قرارگرفته است باعث شده که شبکه‌های PSN و Xbox Live پس از انتشار این بازی دچار اختلال شوند و کاربران نتوانند از حساب کاربری خود استفاده کنند.

این برای اولین بار است که شبکه‌ی PSN که تحت پشتیبانی سونی قرار دارد بعد از انتشار یک بازی دچار وقفه می‌شود، البته سونی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نکرده که این اختلالات مربوط به بازی Destiny 2 است، سونی طی بیانیه‌هایی که صادر کرده گفته که مهندسان این شرکت در حال کاربر روی رفع و پیدا کردن دلیل این اختلالات هستند.

داستان ازآنجا شروع شد که کاربران سونی هنگام ورود به شبکه‌ی PSN با پیام «شما در دسترسی به بازی‌ها، برنامه‌ها یا ویژگی‌های آنلاین با مشکل روبه‌رو هستید» روبه‌رو شدند، این پیام هنگامی ظاهر می‌شود که یا کاربر مشکلی در اتصال به اینترنت داشته باشد یا شبکه‌ی PSN دچار اختلال شده باشد. این مشکل جهانی بوده و مربوط کشور یا منطقه‌ی خاصی نیست.

طی آخرین اخبار منتشرشده سونی اعلام کرده که هم‌اکنون این مشکل برطرف شده است و کاربران می‌توانند به‌راحتی از قابلیت‌های شبکه‌ی PSN استفاده کنند، اگر هنوز مشکلی در اتصال به شبکه‌ی PSN دارید با پشتیبانی سونی تماس بگیرید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.