Resident Evil 7 Definitive Gold Edition
سعید ستایش

نسخه ی Definitive Gold Edition و DLC جدید بازی Resident Evil 7 به زودی عرضه می شوند

سعید ستایش 15 شهریور 1396 بدون دیدگاه
3,287 بازدید

بازی Resident Evil 7 امسال منتشر شد و توانست سری Resident Evil را که بعد از نسخه‌ی چهارم این مجموعه دچار افت شدیدی شده بود به اوج بازگرداند، این بازی که داستانش در بخش متفاوت روایت می‌شود، سری Resident Evil را به ریشه‌ی اصلی خود یعنی ترس بازگردانده است و به‌خوبی حس ترس را به بازیکنان منتقل می‌کند.

از زمان عرضه‌ی بازی Resident Evil 7 تاکنون 2 بسته‌ی الحاقی برای این بازی منتشرشده است که هرکدام محتوای داستانی جدید و یک سری وسایل به بازی اضافه می‌کنند، بسته‌ی الحاقی جدید بازی بانام ZOE در تاریخ 12 دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت، این بسته‌ی الحاقی به سرنوشت دختر جک و مارگاریت و وقایع پس از بازی خواهد پرداخت، بعد از عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی نسخه‌ی Definitive Gold Edition بازی نیز منتشر خواهد شد، این نسخه دارای هر سه بسته الحاقی بازی و تمامی آپدیت‌های هست و پس از عرضه‌ی این نسخه دیگر هیچ آپدیت و یا بسته‌ی الحاقی برای بازی Resident Evil 7 منتشر نخواهد شد.

هنوز قیمت نسخه‌ی Definitive Gold Edition بازی مشخص نشده است و این نسخه کمی بعد از بسته‌ی الحاقی ZOE در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که نسخه‌ی Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند بسته‌ی الحاقی ZOE به‌صورت رایگان دریافت خواهد کرد، دیگر بازیکنان برای تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی باید 15 دلار بپردازند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.