LawBreakers
سعید ستایش

محتوای جدید برای بازی LawBreakers به زودی عرضه می شود

سعید ستایش 13 شهریور 1396 بدون دیدگاه
690 بازدید

LawBreakers بازی جدید خالق سری Gears of War است که به‌تازگی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول PS4 منتشرشده است، این بازی دارای بخش داستانی نیست تمام گیم پلی‌اش در بخش چند نفرِ و آنلاین جریان دارد، این بازی تاکنون توانسته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و بازیکنان از این بازی بسیار استقبال کرده‌اند، از همین رو استدیوی سازنده به‌تازگی در توییتر رسمی خود اعلام کرده که به‌زودی محتوای جدیدی برای این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت، این محتوا در راستای وسعت بخشیدن به بخش گیم پلی اضافه خواهند شد و قرار است بخش آنلاین بازی را جذاب‌تر کنند.

این محتوا شما دو نقشه‌ی جدید بانام‌های Namsan و Gateway می‌شود که دارای وسعت متوسطی هستند، همچنین قرار است به بازی یک حالت جدید بانام Skirmishes اضافه شود، سیستم امتیازدهی و رتبه‌بندی بازی نیز به‌زودی دچار تغییر و تحول خواهد شد، بعدازاین محتوای جدید قرار است یک به‌روزرسانی بانام rapid fire updates برای بازی منتشر شود که این آپدیت نیز چند نقشه‌ی جدید به بازی اضافه خواهد کرد. محتوای جدید بازی LawBreakers در ماه سپتامبر و به‌صورت رایگان برای هر دو پلتفرم فوق منتشر خواهد شد.

بازی LawBreakers هم‌اکنون باقیمت 30 دلار برای کامپیوترهای شخصی و کنسول PS4 در دسترس است، سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در آینده نسخه‌ی Xbox One بازی را هم منتشر می‌کنند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.