NBA 2K18
سعید ستایش

برترین بازیکن های بازی NBA 2K18 مشخص شدند

سعید ستایش 12 شهریور 1396 1 دیدگاه
1,625 بازدید

بااینکه چیزی تا انتشار بازی مورد انتظار NBA 2K18 باقی نمانده اما همچنان کمپانی 2K در حال انتشار اطلاعات مختلف و تریلرهای متنوع از این بازی است. 2K در این نسخه از بازی شبیه‌ساز بسکتبال خود، قول گرافیکی بسیار چشم‌نواز و توسعه‌یافته را به کاربران داده است، همچنین این شرکت تغییراتی در بخش گیم پلی این بازی به وجود آورده که باعث شده این نسخه واقع‌گرایانه‌ترین بازی بسکتبالی باشد که تابه‌حال عرضه‌شده است. بازی NBA 2K18 همانند نسخه‌های قبل به‌صورت کامل لیگ NBA و لیگ‌های معتبر اروپایی را لایسنس کرده و این تیم‌ها با نهایت جزئیات در بازی حضور دارند. از دیگر تغییرات بازی NBA 2K18 می‌توان به بخش Career اشاره کرد که در این نسخه بسیار واقع‌گرایانه‌تر برگزار می‌شود.

NBA 2K18

به‌تازگی نیز کمپانی 2K عکسی از ده بازیکن برتر موجود در بازی منتشر کرده که امتیاز این بازیکنان نیز در عکس منتشرشده مشخص است. در این لیست LeBron James ستاره‌ی NBA با امتیاز 97 رتبه‌ی نسخت را دارد و پس‌ازآن Kevin Durant با امتیاز 96 در رتبه‌ی دوم قرارگرفته است. نکته‌ی جالب در مورد این لیست قرارگیری James Harden در رده سوم برای سومین سال پیاپی است.

بازی NBA 2K18 در تاریخ 19 سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتمی، نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند 4 روز زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.