MSI
سعید ستایش

لپ تاپ های جدید MSI با صفحه نمایش 120Hz عرضه می شوند

سعید ستایش 9 شهریور 1396 بدون دیدگاه
981 بازدید

فصل مدارس در اروپا و کشورهای غربی به‌زودی آغاز می‌شود از همین رو شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی لپ‌تاپ به جنب‌وجوش افتاده‌اند و هرروز در حال معرفی لپ‌تاپ‌های جدید با کانفیگ های مختلف هستند، یکی از کمپانی‌های پیشرو در ساخت لپ‌تاپ‌های گیمینگ، شرکت MSI است. این شرکت به‌تازگی لپ‌تاپ جدید خود بانام GE63VR Raider را معرفی کرده است، این لپ‌تاپ از صفحه‌نمایش 17 اینچی Full HD با پنل 120Hz و نرخ پاسخ‌دهی 3ms برخوردار است. این کانفیگ صفحه‌نمایش در نوع خود فوق‌العاده و کاملاً مناسب گیمینگ در سطح بالا هست.

از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ جدید MSI می‌توان به ضخامت 28.5m و وزن 2.8kg اشاره کرد، ضخامت این لپ‌تاپ در نوع خود بی‌نظیر است و برای یک لپ‌تاپ گیمینگ ضخامتی فوق‌العاده محسوب می‌شود، اما وزن این دستگاه نسبت به نسل قبلی‌اش 400 گرم افزایش داشته که کمی نامناسب به نظر می‌رسد.MSI Gaming Laptop

GE73VR Raider برای کانفیگ سخت‌افزاری خود از پردازنده‌های Core i7 نسل هفتم اینتل بهره می‌برد، همچنین این لپ‌تاپ دارای 16 گیگ رم DDR4-2400 نیز هست که کاربران می‌توانند این مقدار را تا 30 گیگ افزایش دهند. این لپ‌تاپ در بخش کارت گرافیک دارای کانفیگ های مختلفی هست که کاربران می‌توانند از بین کارت‌های GeForce GTX 1050، GeForce GTX 1060 و GTX 1070 انتخاب کنند.

این لپ‌تاپ در بخش ذخیره‌سازی نیز دارای دو اسلات M.2 برای هاردهای SSD و یک اسلات جامد برای هارد های 2.5 اینچی HDD است. این لپ‌تاپ‌ها هم‌اکنون باقیمت 1800 دلار در دسترس هستند.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.