Pro Evolution Soccer 2018
سعید ستایش

نسخه ی دموی بازی PES 2018 برای Xbox One و PS4 در دسترس قرار رفت

سعید ستایش 9 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,373 بازدید

مدت‌زمان زیادی تا انتشار بازی PES 2018 باقی نمانده و امسال نیز مانند سال‌های گذشته شرکت کونامی سرمایه‌گذاری عظیمی روی شبیه‌ساز فوتبال خودکرده است. کونامی که وظیفه‌ی ساخت سری PES و منتشر کردن آن را بر عهده دارد در توصیف بازی خود اعلام کرده که در این نسخه شاهد گیم پلی بسیار پویاتر و شناورتر در بازی خواهیم بود، همچنین این شرکت تمرکز ویژه‌ای بر روی جو ورزشگاه‌ها و شبیه‌سازی دقیق بازیکنان داشته تا PES 2018 بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

به‌تازگی نیز نسخه‌ی دموی PES 2018 برای کنسول‌های نسل هشتمی و نسل هفتمی در دسترس قرارگرفته و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان به تجربه‌ی نسخه‌ی دموی بازی بپردازد و درصورتی‌که از بازی خوششان آمد آن را خریداری کنند، نسخه‌ی دموی بازی دارای 11 تیم و 2 ورزشگاه است و حالت‌ها بازی‌دوستانِ و چند نفرِ نیز در بازی قرارگرفته، همچنین برای اولین بار بازیکنان می‌توانند نسخه‌ی دموی بازی را به‌صورت آنلاین نیز تجربه کنند.

متأسفانه نسخه‌ی دموی کامپیوترهای شخصی بازی در دسترس نیست و کاربران PC باید تا زمان انتشار بازی منتظر بمانند. امسال برخلاف سال‌های گذشته کونامی اعلام کرده که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی با گرافیک نسل هشتمی ساخته می‌شود و دیگر یک پورت ضعیف از روی کنسول‌های نسل هفتمی نیست. چندی پیش نیز کونامی با امضا قراردادی ستاره‌ی انگلیسی یعنی دیوید بکام را به‌عنوان صفیر بازیش معرفی کرد. بازی PES 2018 در تاریخ 12 سپتامبر منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.