Final Fantasy XV
سعید ستایش

احتمال عرضه ی بازی Final Fantasy XV برای نینتندو سوییچ وجود دارد

سعید ستایش 6 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,442 بازدید

Final Fantasy یکی از محبوب‌ترین سری‌های تاریخ صنعت گیم است که در سال 2016 نسخه‌ی 15 آن منتشر شد و مانند گذشته مورد استقبال کاربران این سری مخصوصاً طرفداران شرقی این مجموعه قرار گرفت. چندی پیش خبری منتشرشده بود که قرار است بازی Final Fantasy 15 در سال 2018 برای کامپیوترهای شخصی منتشر شود، این خبر در مراسم Gamescom به‌طور رسمی توسط Hajime Tabata کارگردان بازی تائید شد.

به‌تازگی نیز خبری منتشرشده که بازی Final Fantasy XV ممکن است برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود، کارگردان این بازی Hajime Tabata طی مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده اشاره‌کرده که مردم‌دوست دارند که بازی موردعلاقه خودشان را بر روی کنسولشان تجربه کنند، اما ما ابتدا باید نیازهایمان درباره‌ی Nintendo Switch را بررسی کنیم، ما نمی‌توانیم بگوییم این اتفاق نمی‌افتد، اما دور از انتظار هم نیست.

چند وقت دیگر نسخه‌ی از بازی Final Fantasy 15 بانام Pocket Edition منتشر خواهد شد که شامل 10 قسمت داستانی متفاوت است، یکی از این قسمت‌ها به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران برای تجربه‌ی 9 قسمت دیگر باید آن‌ها را خریداری کنند.

با توجه به اینکه بازی Final Fantasy XV از گرافیک نسل هشتمی و محیطی بزرگ بهره می‌برد و کنسول Nintendo Switch نیز برخی محدودیت‌های سخت‌افزاری دارد باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این بازی بر روی این کنسول چه می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.