Linksys
سعید ستایش

مودم گیمینگ Linksys رونمایی شد

سعید ستایش 5 شهریور 1396 بدون دیدگاه
986 بازدید

هرروز مودم‌های جدیدی با فنّاوری‌های به‌روز به بازار عرضه می‌شوند، اما تعداد کمی از این مودم‌ها مناسب کار گیمر ها و کسانی که با پینگ پایین سروکار دارند هستند. کمپانی Linksys که تخصصش ساخت وسایل مخابراتی و وسایل جانبی گیم است به‌تازگی مودم جدید خود را بانام WRT32X معرفی کرده است، این مودم که مخصوص جامع گیمری طراحی‌شده و ظاهری خشن و جذاب نیز دارد، هدفش ارائه‌ی پایین‌ترین پینگ ممکن به بازیکنان برای تجربه‌ی بازی‌های آنلاین است.

کمپانی Linksys برای ساخت این مودم با شرکت Rivet Networks همکاری کرده و آن‌ها ادعا می‌کنند که با استفاده از فنّاوری KPE توانسته‌اند پینگ را تا 77 درصد در این مودم کاهش دهند!

روتر WRT32X یک مودم دو باندِ است که توانایی ارسال 2600 مگابیت اطلاعات در پهنای باند 5GHZ و 600 مگابیت اطلاعات را در پهنای باند 2.4GHZ دارد. این مودم مانند اکثر روترهای دیگر دارای 4 پرت شبکه در پشت، یک پورت eSATA، یک پرت USB3 و یک پرت USB2 برای اتصال لوازم جانبی ازجمله چاپگر است. این روتر همچنین دارای 4 آنتن نیز هست که می‌توانید آن‌ها را جدا کرده یا بنا به نیازتان آن‌ها را افزایش دهید.

شما هم‌اکنون می‌توانید مودم WRT32X را با تخفیف و قیمت 300 دلار از سایت Linksys پیش‌خرید کنید، این مودم در تاریخ 21 سپتامبر باقیمت 330 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.