Final Fantasy XV
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از نسخه ی PC بازی Final Fantasy XV منتشر شد

سعید ستایش 1 شهریور 1396 1 دیدگاه
2,255 بازدید

Final Fantasy یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌سازی است که تاکنون بیش از ده‌ها نسخه از آن برای کنسول‌های مختلف عرضه‌شده است، این بازی باگیم پلی ماجراجویانه و فضای منحصربه‌فرد خود دارای طرفداران بی‌شماری در سرتاسر جهان هست. استدیوی Square Enix در جریان کنفرانس خود در مراسم Gamescom 2017 از نسخه‌ی Final Fantasy XV برای کامپیوترهای شخصی پرده برداشت که موجب خوشحالی بسیاری از کاربران شد. پس از معرفی این بازی خبرهای متعددی در مورد سیستم موردنیاز این بازی منتشر شد که یکی از آن خبرها نیاز داشتن بازی به 170 گیگابایت فضای خالی برای نصب شدن بود! این خبر تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخت.

به‌تازگی مدیر استدیوی Square Enix مصاحبه‌ی انجام داده و اشاره‌کرده که خبر نیاز داشتن بازی به 170 گیگابایت فضای خالی کاملاً یک اشتباه در اطلاع‌رسانی بوده است و این موضوع حقیقت ندارد. او همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود آورده که ما فعلاً نمی‌توانیم در مورد سیستم موردنیاز بازی سخن بگوییم تا اوایل سال 2018 اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهیم، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی با نسخه‌ی کنسولی بازی هیچ تفاوتی در محتوا نخواهد داشت، اما مانند اکثر بازی‌های دیگر کاربران PC می‌توانند Final Fantasy 15 را باکیفیت و فریم ریت بالاتر تجربه کنند، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی از رزولوشن 4K, 8K و همچنین فناوری HDR و نرخ فریم 60 پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Final Fantasy 15 در سال 2016 برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد، نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی این بازی در سال 2018 منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.