Uncharted The Lost Legacy PS4 Game
Uncharted The Lost Legacy PS4 Game پارسی گیم

دانلود بازی Uncharted The Lost Legacy برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 31 مرداد 1396 21 دیدگاه
18,627 بازدید

دانلود بازی Uncharted The Lost Legacy برای پلی استیشن 4

بازی Uncharted 4 A Thief’s End سال پیش به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد و توانست با عملکرد خیره‌کننده خود درزمینهٔ ی گیم پلی و گرافیک تمامی جوایز را اذعان خود کند، پس از انتشار این بازی استدیوی Naughty Dog اعلام کرد که بازی Uncharted 4 آخرین ماجراجویی کاراکتر نیتن دریک در این مجموعه است و ازاین‌پس اگر بازی از مجموعه‌ی Uncharted منتشر شود، مربوط به دیگر کاراکترها است. در همین راستا استدیوی ناتی داگ به‌تازگی جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Uncharted 4 به نام Uncharted: The Lost Legacy را منتشر کرده، این بسته‌ی الحاقی شامل 10 ساعت گیم پلی است و شما در آن کنترل شخصیت‌های نادین و کلوئی از سری Uncharted را در دست دارید. این بسته‌ی الحاقی به‌صورت Stand Alone ساخته و منتشرشده است، این عبارت به این معنا است که شما برای تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی نیاز به نسخه‌ی اصلی بازی Uncharted 4 ندارید و این بسته به‌تنهایی نیز قابلیت بازی کردن دارد، کسانی که نسخه‌ی Deluxe بازی Uncharted 4 را خریداری کرده‌اند می‌توانند این بسته را به‌صورت رایگان دریافت کنند، اگر شما جزو کسانی که نسخه‌ی Deluxe بازی را خریداری کرده‌اند نیستید باید برای تجربه‌ی Uncharted: The Lost Legacy حدود 40 دلار بپردازید.

داستان Uncharted: The Lost Legacy در مورد دو کاراکتر نادین و کلوئی است و شما باید در نقش این کاراکترها به دنبال گنج بزرگ درون بازی بروید و در این راه با دیگر رقبای خود مقابله کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted The Lost Legacy

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted The Lost Legacy

بازی Uncharted: The Lost Legacy توسط استدیو Naughty Dog ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Uncharted: The Lost Legacy با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted The Lost Legacy

گیم پلی Uncharted: The Lost Legacy نسبت به بازی Uncharted 4 دچار تغییر و تحولات گسترده‌ای نشده است و تقریباً همان مکانیسم‌های Uncharted 4 را در این بازی نیز شاهد هستیم، البته برخی تغییرات جزئی در فیزیک بازی و بهبودهایی در بخش مبارزات اعمال‌شده است که زیاد به چشم نمی‌آیند.

ازلحاظ گرافیک هنری و فنی Uncharted: The Lost Legacy همچنان مانند پدر خود Uncharted 4 زیبا و چشم‌نواز است و جزو یکی از برترین بازی‌های نسل هشت به‌حساب می‌آید، عمق و کیفیت بافت‌ها در Uncharted: The Lost Legacy نسبت به Uncharted 4 افزایش‌یافته است.

اگر از علاقه‌مندان سری انچارتد هستید و با نیتن دریک و ماجراجویی‌هایش خاطره دارید، به‌هیچ‌وجه تجربه‌ی Uncharted: The Lost Legacy را از دست ندهید، بازی که با کاراکترهای جدید و دوست‌داشتنی خود هنوز به مجموعه‌ی Uncharted وفادار است.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 45 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    دمتون گرم
    اگه انلاین شیم اب نداره؟؟منظورم اینکه بازی قفل نمیکنه؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mahdi

      پشتیبانی

      سلام
      این دیتای اورجینال بازی است

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه