WWE 2K18
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از بازی WWE 2K18 منتشر شد

سعید ستایش 29 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,551 بازدید

چند سالی می‌شود که کمپانی 2K حق انحصار سری WWE را از دست کمپانی THQ درآورده و به‌صورت هرساله در حال انتشار نسخه‌ی جدیدی نیز از این سری هست، از زمانی که سری WWE به شرکت 2K واگذارشده تغییرات گسترده و مثبتی در بازی ایجادشده، از افزایش چشم‌گیر گرافیک و کیفیت بازی گرفته تا شبیه‌سازی کامل حرکات و واکنش‌های کشتی گیران در بازی، همگی تغییرات مثبتی هستند که 2K در سری WWE به وجود آورده است.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته کمپانی 2K نسخه‌ی جدید بازی WWE بانام WWE 2K18 را منتشر خواهد کرد، 2K به هواداران این سری قول داده که امسال شاهد بافت‌های بسیار پر جزئیات و عمیق در بازی خواهید بود و بخش گرافیک بازی پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت، به‌تازگی نیز اسکرین شات هایی از بازی منتشرشده که حرف‌های کمپانی 2K را تائید می‌کند.

از دیگر جزئیات منتشرشده از بازی می‌توان به وجود 46 کاراکتر محبوب کمپانی WWE اشاره کرد که تمامی آن‌ها با نهایت جزئیات در بازی طراحی‌شده‌اند.

بازی WWE 2K18 در تاریخ 17 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتمی و کمی بعد برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد، برخلاف سالیانه گذشته امسال خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیست. نسخه‌ی معمولی بازی قیمتی 60 دلاری دارد و کسانی که خواهان نسخه‌ی Deluxe بازی هستند باید 90 دلار پرداخت کنند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.