Nintendo Switch
سعید ستایش

کنسول Nintendo Switch پر فروش ترین کنسول آمریکا در ماه ژوئیه شد

سعید ستایش 29 مرداد 1396 بدون دیدگاه
655 بازدید

کنسول Nintendo Switch امسال منتشر شد و توانست در مدت‌زمان کوتاهی به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند و بیش از 3 میلیون نسخه بفروشد، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند فروش این کنسول تا پایان 2018 به بیش از 40 میلیون برسد، به‌تازگی نیز موسسه NPD طی گزارش این ماه خود اعلام کرده که کنسول Nintendo Switch بالاتر از کنسول‌های PS4 و Xbox One پرفروش‌ترین کنسول ماه ژوئیه آمریکا شده است.

این مقام طی ماه‌های متوالی اذعان کنسول PS4 بود و تنها چند بار نیز این جایگاه به کنسول Xbox One واگذار شد، حال اینکه کنسول Nintendo Switch که یک کنسول قابل است و خیلی از کارشناسان قبل از انتشار فروش خوبی را برای این کنسول پیش‌بینی نمی‌کردند را در این جایگاه ببینیم کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته کنسول Nintendo Switch افزایش فروش این ماه خود را مدیون بازی‌های انحصاری خوب خود است که در این ماه منتشرشده‌اند.

موسسه NPD در ادامه‌ی گزارش خود به فروش 182 میلیون دلاری سخت‌افزار آمریکا در این ماه اشاره‌کرده که پیشرفتی 29 درصدی نسبت به سال قبل داشته است، همچنین فروش کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch نیز در این ماه با افزایش فروش روبه‌رو بوده‌اند در این گزارش اشاره‌ای به کنسول Xbox One نشده است.

همچنین این موسسه در ادامه گزارش خود به فروش 1.6 میلیارد دلاری سخت‌افزار در سال 2017 و همچنین افزایش فروش لوازم جانبی کنسول‌ها اشاره داشته است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.