Madden NFL 18
سعید ستایش

تاریخ عرضه ی بازی Madden NFL 18 مشخص شد

سعید ستایش 28 مرداد 1396 بدون دیدگاه
650 بازدید

سری Madden چند سالی می‌شود که به‌صورت هرساله توسط شرکت EA منتشر می‌شود، این سری برخلاف دیگر بازی‌های ورزشی EA از محبوبیت جهانی برخوردار نیست و تقریباً برای مصرف داخلی و کشور آمریکا تولید می‌شود، سری Madden شبیه‌ساز ورزش فوتبال آمریکایی است و مانند دیگر بازی‌های EA یک شبیه‌ساز بسیار کامل واقع‌گرایانه از ورزش فوتبال آمریکایی را به کاربران ارائه می‌دهد.

حال شرکت EA اعلام کرده نسخه‌ی جدید این بازی یعنی Madden 18 در تاریخ 25 اوت برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه می‌شود و نسخه‌ی بتای این بازی نیز از تاریخ 17 اوت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند به مدت 10 ساعت گیم پلی و بخش‌های مختلف بازی Madden 18 را تجربه کنند.

کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند به محتوای اضافه ازجمله پیراهن و سکه برای تجربه‌ی بخش آنلاین بازی دسترسی داشته باشند. همچنین کسانی که Madden 18 را پیش‌خرید کنند 3 روز زودتر نسبت به دیگر بازیکنان به بازی دسترسی خواهند داشت.

Madden 18 قرار است در تاریخ 22 اوت باقیمت 60 دلار برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شود، نسخه‌ی G.O.A.T بازی نیز باقیمت 80 دلار در دسترس است که شامل محتوای اضافه می‌شود. طبق گفته‌ی EA طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از Madden 18 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.