PlayStation Experience 2017
سعید ستایش

تاریخ برگزاری PlayStation Experience 2017 اعلام شد

سعید ستایش 28 مرداد 1396 1 دیدگاه
812 بازدید

PlayStation Experience مراسم اختصاصی سونی برای کنسول PlayStation است که به‌صورت هرساله در آمریکا برگزار می‌شود، سونی در این مراسم به معرفی بازی‌های جدید، سخت‌افزارهای جدید و برنامه‌های آتی خود برای کنسولش می‌پردازد. امسال نیز ازآنجاکه کنسول PS4 بازی‌های انحصاری زیادی ازجمله God Of War 4، The Last Of Us 2، Days Gone، Death Stranding را درراه دارد پیش‌بینی می‌شود مراسم PlayStation Experience بسیار هیجان‌انگیز برگزار شود.

 

PlayStation Experience 2017 از تاریخ 9 تا 10 دسامبر در کالیفرنیا برگزار می‌شود، بلیت‌های این نمایشگاه هم‌اکنون با تخفیف 10 دلاری و باقیمت 65 دلار در دسترس هستند، قیمت اصلی بلیت‌های PlayStation Experience 2017 75 دلار است، کسانی که این بلیت‌ها را پیش‌خرید کنند می‌توانند در تاریخ 8 دسامبر به نمایشگاه دسترسی داشته باشند و با سازندگان بازی‌های محبوب خود از نزدیک دیدار کنند. همچنین در این نمایشگاه مانند نمایشگاه‌های قبل مسابقات Street Fighter V نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی از بازی‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه PlayStation Experience 2017 منتشرنشده است ولی انتظار می‌رود سونی در این مراسم اطلاعات کاملی از بسته‌های الحاقی و بازی‌های جدید خود یعنی Marvel Vs. Capcom: Infinite و The Last of Us و همچنین برنامه های آتی خود برای کنسول PlayStation VR در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.