Xbox One X
سعید ستایش

پیش فروش Xbox One X به زودی آغاز می شود

سعید ستایش 27 مرداد 1396 بدون دیدگاه
702 بازدید

کنسول Xbox One X قوی‌ترین کنسول ساخته‌شده تا به امروز است که قدرتی 6 ترا فلاپسی دارد، این کنسول در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و در E3 2017 اطلاعات کامل و جامع‌تری از آن در اختیار کاربران قرار گرفت، این کنسول قرار است تمامی بازی‌های انحصاری مایکروسافت را با رزولوشن 4K واقعی و نرخ 60 فریم اجرا کند، تقریباًهمه‌ی استدیوهای بازی‌سازی بزرگ نیز حمایت خود از این کنسول اعلام کرده‌اند و گفته‌اند که با یک به‌روزرسانی قابلیت پشتیبانی از Xbox One X را به بازی‌های خود اضافه می‌کنند. مایکروسافت در E3 2017 عکس‌ها و نمونه‌های اولیه‌ی Xbox One X را نیز به نمایش گذشت و اعلام کرد که این کنسول حتی نسبت به Xbox One S نیز از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است. در آخرین اخبار منتشرشده اعلام‌شده که این کنسول قیمتی معادل 500 دلار دارد که قیمت بسیار بالایی است.

چندی پیش حساب‌رسمی مایکروسافت در توییتر در پاسخ به یکی از کاربران که گفته بود پیش‌فروش Xbox One X کی آغاز می‌شود گفته بود که:

به‌زودی اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهیم.

کنسول Xbox One X قرار است در تاریخ 7 نوامبر در سرتاسر جهان عرضه شود، بازی Crackdown 3 که قرار بود هم‌زمان با انتشار Xbox One X به بازار بیاید نیز به‌تازگی طی خبری تا بهار 2018 تأخیر خورد، این کنسول باقیمت 449 پوند و 500 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.