Crackdown 3
سعید ستایش

بازی Crackdown 3 تا بهار 2018 تأخیر خورد

سعید ستایش 27 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,029 بازدید

Crackdown 3 یکی از بازی‌های مورد انتظار و انحصاری Xbox one است که قرار بود در تاریخ 7 نوامبر برای کنسول Xbox one و رایانه‌های شخصی منتشر شود، حال طی خبری اعلام‌شده که انتشار این بازی تا بهار سال 2018 تأخیر خورده است. این بازی ابتدا قرار بود در سال 2016 راهی بازار شود، اما سازندگان بازی انتشار آن را تا 2017 به تعویق انداختند، حال نیز اعلام‌شده که طرفداران باید یک سال دیگر منتظر این بازی باشند، این تأخیرها پیاپی بسیاری از کاربران مایکروسافت را عصبانی کرده اما سازندگان اعلام کرده‌اند که این تأخیر، آخرین تأخیر بازی است و دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد.

سازندگان Crackdown 3 در سخنان خود آورده‌اند که: «ما قصد ساخت یک بازی بزرگ و جاه‌طلبان راداریم، برای همین باید بیشتر روی بازی تمرکز و کارکنیم، این تأخیر نیز برای بهبود جلوه‌های بصری و برخی ایرادات بازی پیش آمد، ما می‌خواهیم یک بازی بی‌نقص را راهی بازار کنیم تا کاربران کاملاً از کیفیت آن راضی باشند. ما در حال کار بر روی بخش چندنفری بازی و درگیری‌های آن هستیم تا کاربران تجربه‌ی یک دشمن و چالش واقعی را تجربه کنند.»

بااینکه تأخیرهای پیاپی Crackdown 3 بسیاری از کاربران کنسول مایکروسافت را آزرده‌خاطر کرده، اما به نظر می‌رسد که سازندگان بازی قصد عرضه‌ی یک بازی کامل و بی‌نقص رادارند به‌هرحال برای Crackdown 3 باید تا بهار 2018 منتظر بمانیم.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.