Football Manager 2018
سعید ستایش

تاریخ انتشار Football Manager 2018 مشخص شد

سعید ستایش 25 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,652 بازدید

سری Football Manager چند سالی می‌شود که به‌صورت هرساله و مداوم توسط Sega منتشر می‌شود، این بازی که شبیه‌ساز مدیریت یک باشگاه فوتبال است طی چند سال توانسته به محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دست پیدا کند.

به‌تازگی کمپانی Sega اعلام کرده که بازی Football Manager 2018 امسال علاوه بر کامپیوترهای شخصی برای تبلت ها و گوشی‌های هوشمند نیز منتشر می‌شود، نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی، گوشی‌ها و تبلت های هوشمند به‌طور هم‌زمان در تاریخ 10 نوامبر منتشر می‌شوند. Sega همچنین اعلام کرده کسانی که بازی را هم‌اکنون پیش‌خرید کنند می‌توانند دو هفته زودتر از طریق نسخه‌ی بتا به بازی دسترسی داشته باشند. بازی Football Manager 2018 هم‌اکنون با 20 درصد تخفیف در Steam قابل پیش‌خرید است.

هنوز اطلاعات کاملی از تغییرات نسخه‌ی 2018 این بازی منتشرنشده و Sega اعلام کرده که در اواخر سپتامبر اطلاعت بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از اولین اطلاعاتی که از Football Manager 2018 منتشرشده می‌توان به تغییرات در بخش نقل و انتقالات بازی و بخش پیشرفت بازی اشاره کرد، به این صورت که نقل و انتقالات و خریدوفروش بازیکن در Football Manager 2018 بسیار واقع‌گرایانه‌تر و درگیرانِ تر طراحی‌شده، همچنین بخش پیشرفت بازیکنان نیز بهبودیافته و بازیکنان با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کنند.

باید منتظر ماند تا کمپانی Sega اطلاعات تکمیلی از تمامی بخش‌های Football Manager 2018 را منتشر کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.