نوید قادری

ثبت‌نام در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران آغاز شد

نوید قادری 25 مرداد 1396 2 دیدگاه
1,353 بازدید

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پس از استقبال پرشور از دو دوره گذشته لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، سومین دوره این رقابت‌ها قرار است سیزدهم تا بیست و سوم شهریورماه در برج میلاد تهران و در 5 رشته برگزار شود.

بازی‌های PES 2017 و FIFA 2017 در دو کنسول پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس 360، بازی ‌Clash Royale و بازی ایرانی Quiz of Kings برای گوشی‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌های پنج‌نفره برای کامپیوتر، رشته‌های سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران هستند.

جوایز ویژه‌ای برای نفرات اول تا سوم هر رشته در نظر گرفته شده است. همچنین به نفر اول رشته‌ای که بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشته باشد، یک دستگاه خودرو 206 اهدا خواهد شد. در مجموع این دوره از مسابقات با بیش از یک میلیارد ریال جایزه برگزار می‌شود.

همچنین جدول برنامه‌ی مسابقات پیش از آغاز رویداد اعلام می‌شود تا بازیکنان ساکن شهرستان نیز به راحتی بتوانند برای حضور در تهران و شرکت در مسابقات برنامه‌ریزی کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، می‌توانند جهت خریداری بلیت حضور به نشانی evand.com/events/igl2017 مراجعه کنند. لازم به ذکر است مهلت ثبت‌نام در این رقابت‌ها تا پنجم شهریورماه تعیین شده است.

ثبت نام جهت حضور در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2017) آغاز شد و تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC در ایران برگزار می‌شود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    soul keeper

    مهمان

    به مولا که بازی های warcraft 3 با dota 2 بهترین بازی های استراتژی هستن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    poorya

    مهمان

    شما یه لحظه مسابقات بازی های کامپیوتری رو بدون dota 2 در نظر بگیرید ببینید اصلا ارزش داره دنبال کردنش؟!

    پاسخ دهید