Arctic Freezer 33 air Cooler
سعید ستایش

فن های جدید Arctic عرضه شدند

سعید ستایش 22 مرداد 1396 بدون دیدگاه
767 بازدید

تمامی پردازنده‌های برای خنک نگه‌داشتن خود نیاز به فن دارند، اکثر پردازنده‌های ارزان‌قیمت در هنگام خریداری یک فن نیز به همراه دارند که کاملاً جواب گوی کار آن‌ها است، اما اگر شما یک پردازنده‌ی گران‌قیمت با تعداد هسته‌های بالا بخرید برای خنک کردن آن نیاز به یک فن مدرن و بسیار قدرتمند دارید.

شرکت Arctic که یکی از شرکت‌های معروف و پیشرو در تولید فن هست به‌تازگی نسل جدید فن‌های خود بانام Freezer 33 را معرفی کرده است، این فن که دارای سرعت دور بالایی نیز هست، مخصوص پردازنده‌های رده‌بالا و نسل جدید تولیدشده است.Arctic Freezer 33 air Cooler

از تغییرات Freezer 33 نسبت به نسل های پیشین خود می‌توان به تغییر پایه اشاره کرد که با طراحی مجدد و بروزتر باعث خنکی هر چه بیشتر پردازنده می‌شود.

این فن دارای وزنی 705 گرمی است که در نوع خود بی‌سابقه و وزنی سنگین محسوب می‌شود، فن Freezer 33 همچنین قابلیت کنترل دور چرخش با نرم‌افزار تخصصی خود که برای ویندوز عرضه‌شده را نیز دارد و شما می‌توانید دور چرخش فن را تنظیم کنید به‌علاوه اینکه خود این فن دارای سه حالت به‌صورت پیش‌فرض نیز هست. سرعت دور فن Freezer 33 برابر با 120MM PWM است.

فن‌های Freezer 33 باقیمت 48 دلار به‌تازگی در دسترس قرارگرفته‌اند.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.