Skull & Bones
سعید ستایش

صحبت های سازندگان بازی Skull & Bones به همراه اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شد

سعید ستایش 22 مرداد 1396 بدون دیدگاه
909 بازدید

Skull And Bones بازی جدید Ubisoft است که در جریان کنفرانس این شرکت در E3 2017 معرفی شد، این بازی بعد از معرفی حواشی زیادی داشته است. یکی از مواردی که منتقدان به بازی Skull And Bones نسبت می‌دهند، شباهت بسیار زیاد این بازی به سری Assassin’s Creed است، زیرا هر دو بازی در دریاها جریان دارند و از دوره‌ی زمانی یکسانی نیز برخوردار هستند، یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش شباهت بین این دو بازی شده، طراحی محیط‌ها و گرافیک هنری Skull And Bones است که شباهت زیادی با سری Assassin’s Creed دارد.

 

حال سازندگان Skull And Bones در مصاحبه‌ای که به‌تازگی داشته‌اند به بخش تک‌نفری بازی و همچنین توضیح عدم شباهت Skull And Bones به Assassin’s Creed پرداخته‌اند.

سازندگان Skull And Bones در سخنان خود آورده‌اند که بازی Skull And Bones بازی است که در همان 5 دقیقه‌ی ابتدایی بازیکنان را جذب خود می‌کند، چون آنان باید در دنیای بی‌کران بازی به دنبال حیات و کشف گنج‌ها و رموز بازی باشند، بازیکنان برای کشف دنیای بازی باید به دل دریاهای سیاه و جدید بزنند و با چالش‌های واقعی روبه‌رو شوند.

سازندگان Skull And Bones در مورد شباهت‌های بازیشان با سری Assassin’s Creed نیز گفته‌اند که این دو بازی از هر لحاظ متفاوت‌اند، سری Assassin’s Creed یک مجموعه‌ی نقش‌آفرینی، اکشن، ماجراجویی است که سیر داستانی مشخصی دارد، اما Skull And Bones این‌طور نیست، شما در Skull And Bones در نقش یک دزد دریایی باید در محیط بازی به‌صورت آزادانه بچرخید و از کشتی‌ها و جزایر مختلف دزدی کنید.

بازی Skull And Bones در پاییز 2018 برای کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.