No Man's Sky
سعید ستایش

آپدیت جدید بازی No Man’s Sky به زودی منتشر می شود

سعید ستایش 18 مرداد 1396 1 دیدگاه
828 بازدید

بازی No Man’s Sky در سال 2016 با حواشی و سروصدای زیادی به‌صورت انحصاری برای PS4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد، این بازی که قبل از انتشار سازندگان آن مانور زیادی روی محیط بزرگ بازی و مکانیزم های آن داده بودند بعد از انتشار با شکستی سنگین و شرم‌آور روبه‌رو شد، به‌طوری‌که از 1 میلیون نفری که نسخه‌ی PC این بازی را خریداری کرده بودند 200 هزار نفر آن‌ها بازی خود را پس دادند، که در نوع خود بی‌سابقه است.

اما پس‌ازاین شکست سازندگان بازی شروع به ارائه‌ی آپدیت‌های مختلف به‌صورت رایگان برای بازی کردند، بزرگ‌ترین مشکلی که No Man’s Sky از آن رنج می‌برد، کسل‌کننده بودن بازی و تکراری شدن آن پس از مدتی کوتاه است. سازندگان نیز بر همین اساس تمامی آپدیت‌هایی که منتشر کرده‌اند مربوط به بخش داستانی بازی و اضافه کردن ابزارها و وسایل جدید به بازی است.

جدیدترین و بزرگ‌ترین آپدیت No Man’s Sky که آخر این هفته نیز منتشر می‌شود، مربوط به بخش داستانی بازی و اضافه کردن بخش‌ها و چالش‌های جدید به بازی است، آپدیت 1.3 به‌صورت هم‌زمان برای PC و PS4 منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سازندگان No Man’s Sky از اشتباهات خود درس گرفته‌اند و با ارائه‌ی آپدیت‌های متنوع و مستمر در حال بهبود بازی هستند، باید منتظر ماند و دید که این بازی می‌تواند خود را پس از گذشت یک سال خود را به گیمرها ثابت کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.