NBA 2K18
سعید ستایش

اولین تریلر از گیم پلی NBA 2K18 منتشر شد

سعید ستایش 18 مرداد 1396 بدون دیدگاه
677 بازدید

بازی NBA 2K18 به‌زودی عرضه می‌شود و نکته‌ی جالب در مورد این بازی این است که شرکت 2K امسال برخلاف سال‌های گذشته اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار نداده، به همین منظور دیروز شرکت 2K اولین تریلر رسمی از گیم پلی NBA 2K18 را منتشر کرد.

در این تریلر منتشرشده شاهد ویژگی‌های جدید بازی NBA 2K18 هستیم، از حالت‌های جدید بازی گرفته تا بهبود در گرافیک و کیفیت بافت‌ها. سازندگان NBA 2K18 در این تریلر در مورد ویژگی‌های جدید گرافیکی این بازی توضیح می‌دهند، آن‌ها اشاره می‌کنند که تمامی اسکن چهره‌ها و ساخت صورت بازیکن‌ها در این نسخه از اول صورت گرفته و ما شاهد نهایت جزئیات در طراحی چهره‌ی آن‌ها هستیم، به صورتی که حتی جای زخم‌های صورت بازیکنان نیز به‌وضوح قابل‌دیدن است.

استدیوی سازنده‌ی NBA 2K18 اشاره‌کرده که آن‌ها در این نسخه به دنبال نهایت جزئیات هستند به‌طوری‌که حتی کفش‌ها و لباس‌های بازیکنان را نیز هم با اسکن لیزری ساخته‌اند تا همه‌چیز به شکل واقعی‌اش به نظر برسد.

بازی NBA 2K18 در 19 سپتامبر برای تمامی کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی و حتی کنسول نینتندو سویچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، کسانی که بازی را هم‌اکنون پیش‌خرید کنند می‌توانند NBA 2K18 را در 15 سپتامبر و 4 روز سریع‌تر از دیگران تجربه کنند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.