Gigabyte X299 Aorus Gaming
سعید ستایش

مادربرد Gigabyte X299 تنها از دو پردازنده پشتیبانی می کند

سعید ستایش 17 مرداد 1396 بدون دیدگاه
996 بازدید

Gigabyte یکی از شرکت‌های بزرگ و یکه‌تاز درزمینهٔ ی تولید قطعات سخت‌افزاری برای کامپیوترهای شخصی است، این شرکت که به تولید کارت گرافیک، پاور و مادربرد مشغول هست، چند سالی می‌شود که بخش گیمینگ خود را افتتاح کرده و محصولات گیمینگ خود را با فناوری‌های منحصربه‌فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت به‌تازگی از مادربرد جدید خود که مخصوص گیم ساخته‌شده است رونمایی کرده، مادربرد Gigabyte X299 Aorus Gaming که به‌تازگی رونمایی شده دارای نکته‌ی جالب و قابل‌توجهی است. این مادربرد تنها از پردازنده‌های نسل هفتم اینتل یعنی نسل Kaby Lake پشتیبانی می‌کنند و خبری از پردازنده‌های قدیمی اینتل به‌خصوص نسل شش یعنی Skylake نیست.

نکته جالب‌تر این است که این مادربرد تنها از دو پردازنده‌ی نسل هفتم یعنی پردازنده‌های Core i7-7740X و i5-7640X پشتیبانی می‌کند و شما به‌جز این دو پردازنده قادر به نسل هیچ پردازنده‌ای روی این برد نیستید این ویژگی مادربرد جدید Gigabyte نکته‌ی منفی محسوب نمی‌شود، ولی کسانی که دارای پردازنده‌های نسل ششم و یا پردازنده‌های دیگری هستند و حالا می‌خواهند برای سیستم خود مادربرد تهیه کنند، قادر به خرید X299 نیستند، همچنین این مادربرد به کسانی که به آپدیت کردن سیستم خود علاقه دارند به‌هیچ‌وجه پیشنهاد نمی‌شود.

در زیر می‌توانید اطلاعات کامل پورت‌های X299 را مشاهده کنید:

1 x PS/2 keyboard/mouse port
2 x USB 3.1 Gen 2 Type-A ports (red)
6 x USB 3.1 Gen 1 ports (5Gbps)
1 x RJ-45 port (GbE LAN)
6 x audio jacks

دلیل این تصمیم Gigabyte برای پشتیبانی مادربرد جدید خود تنها از دو پردازنده مشخص نیست، انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از مادربرد X299 منتشر شود.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.