Steam موفق به جذب 27 میلیون کاربر جدید در 18 ماه گذشته شده است
سعید ستایش

Steam موفق به جذب 27 میلیون کاربر جدید در 18 ماه گذشته شده است

سعید ستایش 16 مرداد 1396 بدون دیدگاه
698 بازدید

Steam بزرگ‌ترین سرویس آنلاین کامپیوترهای شخصی است که با امکانات خوب خود مانند تخفیف‌های فصلی و بازی‌های رایگان روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن و پیشرفت است. حال طبق آماری که وب‌سایت GeekWire منتشر کرده است، سرویس Steam ماهانه 67 میلیون کاربر فعال دارد! از دیگر سرویس‌هایی که در آمار این وب‌سایت نامشان دیده می‌شود می‌توان به PlayStation Network با 70 میلیون کاربر در ماه و Xbox Live با 53 میلیون کاربر در ماه اشاره کرد.

یکی دیگر از ارقام بزرگ Steam در این گزارش، جذب کردن 27 میلیون کاربر جدید در 18 ماه گذشته است که برابر با ماهی 1.5 میلیون کاربر می‌شود. همچنین Steam توانسته به رکورد 14 میلیون کاربر هم‌زمان فعال دست پیدا کند. تعداد اکانت فعلی موجود در Steam 125 میلیون است.

بیشترین کاربران Steam مربوط به آمریکای شمالی هستند که 34 درصد از کل کاربران Steam را تشکیل می‌دهند، بعدازآن اروپا با 29 درصد و آسیا با 17 درصد قرارگرفته‌اند، بقیه‌ی کاربران نیز از دیگر قاره‌ها هستند.

Steam یک شرکت خصوصی است و مبلغ مشخصی از میزان درآمد و دارایی‌های این شرکت در دست نیست، اما با توجه به آخرین گزارش‌ها در سال 2017 این شرکت ارزشی بالغ‌بر 4.1 میلیارد دلاری دارد و با توجه به روند رو به رشد و سودهی خوب این شرکت پیش‌بینی می‌شود که بر این مقدار افزوده شود.

منبع : GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.