پیش خرید SNES Classic Edition از آخر این ماه آغاز می شود
سعید ستایش

پیش خرید SNES Classic Edition از آخر این ماه آغاز می شود

سعید ستایش 13 مرداد 1396 بدون دیدگاه
737 بازدید

شرکت نینتندو چند وقتی می‌شود به گذشته برگشته و در حال باز انتشار کردن کنسول‌های خاطره‌انگیز خود است، در همین راستا آن‌ها سال گذشته کنسول خاطره‌انگیز NES Classic Edition را منتشر کردند و این کنسول با استقبال بی‌نظیر کاربران روبه‌رو شد به‌نحوی‌که موجودی این کنسول طی چند ساعت به اتمام رسید! چند وقت پیش نیز این شرکت خبر انتشار نسخه‌ی SNES Classic Edition کنسول SNES را داد و خاطرنشان کرد که این کنسول به تعداد بالاتری تولید خواهد شد که علاقه‌مندان بتوانند به‌راحتی آن را خریداری کنند. حال نینتندو در صفحه‌ی فیس‌بوک رسمی خود اعلام کرده که پیش‌فروش این کنسول از پایان این ماه آغاز می‌شود و همچنین اطلاعت بیشتری نیز از این کنسول در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پیش خرید SNES Classic Edition از آخر این ماه آغاز می شود

نسخه‌ی SNES Classic Edition نسبت به نسخه اصلی این کنسول از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است و همچنین 21 بازی به‌صورت پیش‌فرض بر روی این کنسول قرار دارند، این بازی‌ها شامل بازی‌های خاطره‌انگیز و محبوب این کنسول هستند. نینتندو هنوز اطلاعات بیشتری از قیمت و زمان ارسال محموله‌های پیش خریداری‌شده ارائه نکرده است و تنها اعلام کرده که این کنسول ابتدا در کشور انگلستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

کنسول SNES در سال 1990 میلادی منتشر شد و در زمان خود توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و تبدیل به یکی از خاطره‌انگیزترین کنسول‌های تاریخ شود.

منبع : GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.