تخفیف ویژه و انحصاری گیم‌کانکشن فرانسه برای بازی‌سازان ایرانی
نوید قادری

تخفیف ویژه و انحصاری گیم‌کانکشن فرانسه برای بازی‌سازان ایرانی

نوید قادری 7 مرداد 1396 بدون دیدگاه
836 بازدید

به گزارش پارسی گیم به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، طی مذاکرات اخیر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با گیم کانکشن فرانسه جهت تسهیل حضور بازی‌سازان ایرانی، تخفیف ویژه‌ای برای خریداری بلیت این رویداد در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، براساس فراخوانی که به‌تازگی برای حمایت از حضور بازی‌سازان ایرانی در گیم کانکشن 2017 فرانسه منتشر شد، به تعدادی از شرکت‌های بازی‌ساز غرفه رایگان اعطا خواهد شد اما می‌بایست هزینه بلیت (Attendee Pass) رویداد به قیمت 390 یورو را خریداری می‌کردند.

اما طی توافقاتی که صورت گرفت، قرار شد تخفیف ویژه Super Early Bird که در حال حاضر حذف شده است؛ به صورت انحصاری برای بازی‌سازان ایرانی تا پایان ماه آگوست (9 شهریور ماه) ادامه داشته باشد. با این تخفیف هزینه بلیت 290 یورو خواهد شد که به آن مالیات و عوارض اضافه می‌شود.

شرکت‌کنندگان با خریداری این بلیت علاوه بر دسترسی به گیم کانکشن، ملاقات‌های تجاری و کنفرانس‌ها، به «هفته بازی پاریس» نیز دسترسی خواهند داشت.

بازی‌سازانی که مشمول حمایت غرفه‌ی رایگان نشده‌اند نیز می‌توانند مستقلا با خرید این بلیت نسبت به حضور در رویداد اقدام نمایند. واحد امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آمادگی دارد متقاضیان را جهت دریافت این بلیت راهنمایی کند.

براساس فراخوان منتشر شده، بازی‌سازان تا روز جمعه 13 مرداد فرصت دارند درخواست خود را جهت دریافت غرفه رایگان را به‌همراه جزییاتی از برنامه حضور و محصولاتی که قصد ارائه آن‌ها را دارند به ایمیل Contact@ircg.ir ارسال نمایند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.