قرارداد نشر بین‌المللی بازی ایرانی «خاله قزی» برای PS4 امضا شد
نوید قادری

قرارداد نشر بین‌المللی بازی ایرانی «خاله قزی» برای PS4 امضا شد

نوید قادری 5 مرداد 1396 1 دیدگاه
2,594 بازدید

به گزارش پارسی گیم به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی کیوانیان مدیرعامل استدیو بازی‌سازی آنو از امضای قرارداد نشر بین المللی بازی «خاله قزی» با ناشر اسپانیایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کیوانیان با اشاره به این‌که این قرارداد حاصل حضور در نمایشگاه گیمزکام سال گذشته با حمایت بنیاد است گفت: در این نمایشگاه با ناشر اسپانیانی صحبت‌های خوبی انجام شد و آن‌ها از بازی ما خوششان آمد. پس از آن و در یک سال گذشته به صورت ایمیلی و اسکایپی با آن‌ها در تماس بودیم تا به مرحله‌ی عقد قرارداد برسیم.

وی در مورد قرارداد توضیح داد: از قراردادی که امضا شده بسیار راضی هستیم. شرایط بسیار خوبی در قرارداد وجود دارد و بسیاری از کارها نیز برعهده‌ی آن‌هاست. به طور مثال تمام امور پورت (Port) کردن بازی، هزینه‌های لوکالایز و غیره را آن‌ها متقبل شده‌اند.

مصطفی کیوانیان افزود: پیش‌بینی ما این است که این بازی می‌تواند در اروپا و امریکا به تعداد دانلود قابل قبولی برسد و ما نیز امیدواریم به این هدف برسیم. زمان انتشار هنوز معلوم نیست ولی ماباید تا پایان شهریور پروژه را برای انتشار آماده کنیم.

سازنده بازی «خاله قزی» به آینده همکاری با این ناشر اشاره کرد و گفت: این ناشر در ساخت بازی خاله قزی 2 به صورت مستقیم حضور خواهد داشت و سرمایه‌‌گذاری خواهد کرد. خاله قزی در ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و بعد اگر به تعداد دانلود قابل قبولی برسد به صورت فیزیکی نیز منتشر می‌شود. اما هنوز برای صحبت درباره‌ی آن زود است.

وی در پایان با تشکر از کسانی که وی را در این راه کمک کردند گفت: از تهیه‌کنندگان شرکت آنو، مدیریت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بابت حمایت حضور در گیمزکام و اعضای سازنده بازی تشکر ویژه‌ای دارم که بدون آن‌ها امکان عقد قراردادی این چنینی ممکن نمی‌شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    خاله قزی

    مهمان

    سلام ، خیلی خوب بود خوشحالم کرد.با آرزوی موفقیت برای همه بازی ساز های ایرانی و درخشش پایدار در جهان

    پاسخ دهید